گزارش العالم از به آتش کشیدن بخش جراحی تخصصی بیمارستان الشفا

شنبه 4 فروردين 1403 - 21:12

ارتش رژیم اشغالگر در ادامه جنایات بی‌وقفه علیه مردم بی‌دفاع غزه، به تخریب و آتش کشیدن بخش های مختلف بیمارستان الشفا غزه در ششمین روز محاصره این بیمارستان مبادرت کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

احمد سهمود خبرنگار شبکه خبری العالم در باریکه غزه گزارش داد: ارتش اشغالگر برای ششمین روز متوالی به عملیات نظامی خود در بیمارستان الشفا ادامه می‌دهد و یک منبع پزشکی از آتش زدن تمام طبقات بخش جراحی تخصصی در بیمارستان و منفجر کردن درهای اصلی بخش اورژانس و آتش زدن انبارهای دارو توسط نیروهای اشغالگر خبر داد.

بنابر گزارش خبرنگار العالم، نظامیان اشغالگر بیماران، مجروحان و آوارگان فلسطینی را در ساختمان بسیار قدیمی امیر نایف که اساسا برای پناه دادن به آوارگان و درمان بیماران مناسب نیست، بازداشت کردند. ارتش اشغالگر شماری از فلسطینیان را در راهروهای بیمارستان اعدام کرده است. رژیم صهیونیستی به کسی اجازه نزدیک شدن به بیمارستان را نمی دهد؛ از این رو آمار دقیقی از جنایات هولناک ارتش اشغالگر در بیمارستان الشفا موجود نیست.

خبرنگار العالم ادامه داد: رژیم صهیونیستی منازل و مناطق مسکونی در آن منطقه را بمباران و ده‌ها خانواده را محاصره کرده است. نظامیان صهیونیست اینک خیابان الوحده و پرورشگاه کودکان بی‌سرپرست را که هزاران آواره در آن بسر می برند، محاصره کرده است.

احمد سهمود تصریح کرد: ارتش اشغالگر تجمع شهروندان فلسطینی که در صف دریافت کمک‌ها در میدان الکویت در محله الزیتون واقع در جنوب باریکه غزه بودند، بمباران کرد که بر اثر آن شماری شهید و مجروح شدند.

پربیننده ترین خبرها