رخنه گروه هکری به اطلاعات سرورهای دیمونا

رخنه گروه هکری به اطلاعات سرورهای دیمونا
شنبه 4 فروردين 1403 - 20:58

یک رسانه عبری زبان اعتراف کرد، چند روز پیش گروه هکری انانیموس (Anonymous) به سرورهای اصلی نیروگاه دیمونا نفوذ کرده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، پایگاه عبری زبان واللا نیوز در گزارشی به نقل از گروه هکری انانیموس (Anonymous) اعلام کرد که آنها با هک سرورهای مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نقب یا همان نیروگاه دیمونا، همچنین 7 گیگابایت اطلاعات از پایگاه داده‌های این سرورها را هم منتشر کردند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، اطلاعات مذکور در صفحه گروه هکری در توییتر (ایکس) منتشر شده است و در آن تاکید شده است: کار آغاز شده است، اما نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم. امکان رخنه مجدد و ضربات سخت تر هم وجود دارد.

در ادامه هم آمده است: ما همانطور که از قبل وعده داده بودیم، این کار را کردیم اما مثل نتانیاهو و ارتش تروریستی اش تشنه خون نیستیم، ما این عملیات را به نحوی انجام دادیم که به هیچ غیرنظامی آسیبی نرسد.

گروه هکری Anonymous همچنین تاکید کرد که به تخریب پایگاه داده‌های موجود در شماری از سرور مربوط به برنامه هسته‌ای اسرائیل مبادرت کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، نیروگاه دیمونا در صحرای نقب قرار دارد و به عنوان یکی از حیاتی‌‌ترین تاسیسات رژیم صهیونیستی از شرایط امنیتی بسیار حساس و بالایی در تمامی سطوح بر خوردار است.

روز 10 مارس گروه هکری Anonymous رژیم صهیونیستی را تهدید کرده بود به تاسیسات دیمونا حمله سایبری انجام می‌ دهد و به رژیم صهیونیستی هشدار داده بود که وقت زیادی برای پایان دادن به جنگ علیه باریکه غزه نخواهید داشت در غیر این صورت خشم ما همه شما را بیرون خواهد انداخت.

پربیننده ترین خبرها