خشم مقامات صهیونیست از قطعنامه آتش‌بس در غزه؛ جنگ را ادامه می‌دهیم

خشم مقامات صهیونیست از قطعنامه آتش‌بس در غزه؛ جنگ را ادامه می‌دهیم
دوشنبه 6 فروردين 1403 - 21:27

تصویب قطعنامه آتش‌بس شورای امنیت سازمان ملل که بر توقف فوری حنگ در غزه تاکید دارد، خشم مقامات صهیونیست را برانگیخت.

العالم - فلسطین اشغالی

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: هیچکس حق اخلاقی ندارد که جنگ را بدون آزادی افراد ربوده شده متوقف کند. ما موظف هستیم تا زمانی که گروگان‌ها بازگردانده شوند و تهدید حماس رفع شود، به جنگ ادامه دهیم و این کاری است که ما انجام خواهیم داد. بنابراین توقف جنگ در غزه ممکن است جنگ را در جبهه شمالی نزدیک کند.

اسرائیل کاتس وزیر خارجه رژیم اسرائیل گفت: جنگ را متوقف نخواهیم کرد و حماس را نابود خواهیم کرد و تا بازگشت آخرین ربوده شده خواهیم جنگید.

بن گویر وزیر به اصطلاح امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اظهار داشت: قطعنامه شورای امنیت ثابت کرد که سازمان ملل یهودستیز است و دبیرکل آن یهودستیز است و حماس را تشویق می کند.

وی افزود: پس از قطعنامه بین المللی اخیر، باید با تمام قدرت به جنگ ادامه دهیم و به هر قیمتی حماس را شکست دهیم.

اسموتریچ دیگر وزیر تندروی رژیم صهیونیست خاطرنشان کرد: تا زمانی که حماس به طور کامل از بین نرود و افراد ربوده شده بازگردانده نشوند، متوقف نخواهیم شد.

دفتر نخست وزیر رژیم اسرائیل اعلام کرد: نتانیاهو سفر یک هیئت اسرائیلی به واشنگتن به دلیل وتو نکردن قطعنامه شورای امنیت از سوی آمریکا را لغو کرد.

قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه، سرانجام پس از نزدیک به ۶ ماه جنگ در غزه، عصر امروز دوشنبه در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید که خواستار آتش بس فوری در غزه در ماه رمضان شده است تا منجر به آتش بس پایدار شود.

ایالات متحده آمریکا به عنوان عضو دائم شورای امنیت، رای ممتنع داد .

پربیننده ترین خبرها