القسام تصاویر هدف قرار دادن تانک و بولدوزر رژیم اشغالگر را منتشر کرد + فیلم

سه شنبه 7 فروردين 1403 - 21:04

گردان های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، صحنه‌های جدیدی از هدف قرار دادن نیروهای رژیم اشغالگر را در جریان نبردهای شدید شمال شرق بیت حانون در شمال نوار غزه به صورت تصویری ثبت کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

این کلیپ نشان می دهد که یکی از رزمندگان مقاومت، تانک "مرکاوا" را تا نزدیک شدن به موقعیت خود زیر نظر گرفته و سپس با شلیک یک فروند موشک یاسین 105، آن را کاملا منهدم می‌کند.

این صحنه ها همچنین نشان می دهد که رزمندگان مقاومت یک بولدوزر D9 را با گلوله یاسین 105 از فاصله نزدیک هدف قرار دادند که باعث آتش گرفتن آن شد.

گردان های القسام دیروز دوشنبه، صحنه هایی از هدف قرار دادن مقر ارتش رژیم اشغالگر و مقابله رزمندگان با خودروهای نظامی در حال نفوذ به اطراف مرکز پزشکی الشفا در شهر غزه را پخش کردند.

رزمندگان القسام، خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی را از فواصل مختلف با گلوله‌های «یاسین 105» هدف قرار دادند که این خودروها به دقت مورد اصابت قرار گرفتند و در آتش سوختند.

این صحنه‌ها نشان می‌دهد که رزمندگان القسام مقر فرماندهی و کنترل رژیم اشغالگر را با گلوله‌های کالیبر 12.7 ضد استحکامات هدف قرار دادند و حداقل دو نظامی را زخمی و یکی از هواپیماهای اشغالگر را که در منطقه در حال پرواز بود ، رهگیری کردند.

پربیننده ترین خبرها