حمله مقاومت اسلامی لبنان به "کریات شمونه" در پاسخ به جنایت اخیر صهیونیست ها در الهباریه

حمله مقاومت اسلامی لبنان به
چهارشنبه 8 فروردين 1403 - 11:42

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که در دفاع از ملت فلسطین و حمایت از مقاومت غزه و در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در الهباریه، شهرک صهیونیست نشین "کریات شمونه" و مقر فرماندهی تیپ 769 ارتش این رژیم را با ده ها فروند موشک هدف قرار داده است.

العالم - لبنان

انجمن امدادرسانی لبنان صبح امروز چهارشنبه اعلام کرد که در حملات هوایی رژیم اشغالگر به مرکز اورژانس و امدادرسانی در الهباریه در جنوب لبنان – که زیر نظر این انجمن است – 7 تن از نیروهای داوطلب به شهادت رسیدند.

گفتنی است جنگنده های رژیم صهیونیستی با حمله به مرکز اورژانس و امدادرسانی اسلامی، این ساختمان را در زمانی که امدادگران در انجا حضور داشتند، به طور کامل ویران کردند.

این در حالی است که دفاع مدنی رژیم اشغالگر، به هلاکت یکی از شهرک نشینان در حملات موشکی مقاومت اسلامی لبنان به شهرک کریات شمونه اذعان کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی گفتند که صبح امروز بیش از 30 موشک از جنوب لبنان به سمت منطقه الجلیل الاعلی شلیک شدند که تعدادی از انها به هدف خورده و برخی رهگیری شده اند.

منابع عبری به مجروح شدن دو شهرک نشین در حمله اذعان کرده و گفت که تلاش برای یافتن دیگر مجروحان ادامه دارد.

مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به شمال شرق لبنان که باعث شهادت سه تن از نیروهای این مقاومت شد، دست به این حمله زد.

این در حالی است که ارتش رژیم اشغالگر ادعا کرده است که ساختمان مورد حمله در الهباریه، ساختمان نظامی بوده است و امدادگرانی که به شهادت رسیده اند "تروریست هایی از جماعت اسلامی" بوده اند.

منابع محلی گفتند تیم های امداد دفاع مدنی، پیکرهای شهدا را از محل خارج کرده و در حال آواربرداری هستند.

پربیننده ترین خبرها