وضعیت اسفناک در مرکز درمانی پزشکی الشفاء؛ مفقود شدن خبرنگاران و تعداد نامعلوم شهدا + ویدئو

پنج‌شنبه 9 فروردين 1403 - 14:45

ارتش رژیم اسرائیل برای دوازدهمین روز متوالی به محاصره مرکز درمانی الشفاء در شهر غزه ادامه داد و ده‌ها فلسطینی را به گلوله بست.

العالم - فلسطین اشغالی

«احمد سهمود» خبرنگار العالم در دیرالبلح گفت: «آمار موثقی از تعداد شهدای مرکز درمانی الشفاء و اطراف آن وجود ندارد، زیرا ارتش اشغالگر از ورود هر نهاد بین المللی برای مداوای مجروحان و یافتن پیکر شهدا جلوگیری می‌کند.

وی افزود: یکی از شهدای آتش‌سوزی در مرکز الشفاء «محمد اصخيل» خبرنگار و گوینده رادیو «صوت الاقصی»، بود و سایر خبرنگاران حاضر در مرکز الشفاء و اطراف آن اعم از زن و مرد، ناپدید شدند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل کمیتههای کمک رسانی عشایر به شمال باریکه غزه را در میدان کویت هدف قرار داد که در نتیجه سه نفر از آنها شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

نظامیان اشغالگر همچنین 8 راننده کامیونهای حامل کمک را در مسیر بازگشت از شمال غزه بازداشت کردند.

نظامیان اشغالگر همچنین به تخریب منازل واقع در مجاورت بیمارستان الشفاء اقدام کردند که در محله الرمال ۷ تن از اعضای خانواده «عجور» در بمباران به شهادت رسیدند و ۲۱ نفر در انفجار ساختمان «سکیک» و ۲۰ نفر دیگر در پی حمله جنگنده‌های اشغالگر به منزلی در محله الشجاعیه به شهادت رسیدند.

خبرنگار العالم گفت: «همزمان با این حجم انبوه از بمباران، ویرانی و جنایات فجیع رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در شمال غزه، گسترش قحطی و گرسنگی بیداد می‌کند.»

رژیم اشغالگر صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته ، 8 خانواده را قتل‌عام کرد که به شهادت 76 تن و مجروح شدن 102 تن منجر شد. بدین ترتیب مجموع آمار قربانیان جنگ غزه از هفتم اکتبر گذشته به 32490 شهید و 74889 مجروح رسید.

پربیننده ترین خبرها