اعتراف یک نظامی صهیونیست:عمدا نظامیان اسیر اسرائیلی را در جنگ غزه کشتیم

اعتراف یک نظامی صهیونیست:عمدا نظامیان اسیر اسرائیلی را در جنگ غزه کشتیم
شنبه 11 فروردين 1403 - 09:23

در جریان حمله 7 اکتبر، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که ارتش این رژیم پروتکل هانیبال را که کشتار اسرا را اجازه می‌دهد، اجرا کرده است و خواستار تحقیق در این زمینه شد.

العالم - فلسطین اشغالی

در همین راستا یک سروان در ارتش رژیم صهیوینستی اعتراف کرد که «پروتکل هانیبال» را که کشته شدن نظامیان اسیر اسرائیلی را در حملات 7 اکتبر پیش بینی کرده بود، اجرا کرده‌اند.

بار زون‌شین، یک سروان موظف در ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌و‌گو با شبکه 13 «اسرائیل» اعتراف کرد که «پروتکل هانیبال» را که مستلزم کشتن اسرای "اسرائیلی" در حملات هفتم اکتبر بود اجرا کرده و اسرای نظامی خود در فلسطین را هدف قرار داده‌اند.

این اعتراف سروان "اسرائیلی" ادعاهای مبنی بر اینکه نیروهای "اسرائیلی" غیرنظامیان و سربازان اسیر خود در فلسطین را هدف قرار داده‌ است را تأیید می‌کند.

او افزود: در مورد احتمال تیراندازی به سربازان "اسرائیلی" «به این نتیجه رسیدم که بهتر است آدم ربایی را متوقف کنم».

زون‌شین با بیان اینکه 16 مهرماه دو خودرو را مشاهده کردند، گفت: افراد زیادی در کابین این دو خودرو حضور داشتند که نمی‌دانم جسد بودند یا افراد زنده و تصمیم گرفتم به این دو خودرو حمله کنم.

وی در پاسخ به سوال "شاید شما آنها را کشته‌اید، آنها سربازان شما هستند"، گفت: "درست است. اما من تصمیم گرفتم که این تصمیم درستی است و کشته شدن آنها از آدم ربایی آنها بهتر است.

او با بیان اینکه احساس می‌کند درست عمل کرده است تاکید که این کار را در چارچوب پروتکل هانیبال انجام داده است.

«پروتکل هانیبال» که از سوی رژیم صهیونیستی ابداع شده، یک استراتژی نظامی است که در گذشته چندین بار مورد استفاده قرار گرفته است. هدف اصلی آن جلوگیری از بازداشت شدن نظامیان یا غیرنظامیان شهرک‌نشین توسط مقاومت فلسطین به هر قیمتی، حتی کشتن آنهاست. صهیونیست‌ها برای نامگذاری این پروتکل از ماجرای تاریخی ژنرال کارتاژی «هانیبال» استفاده کردند؛ هانیبال برای جلوگیری از اسارت توسط سربازان رومی با خوردن سم خودکشی کرد.

این در حالی است که بر اساس آخرین تحولات ارتش رژیم اشغالگر اذعان کرد که یک نظامی دیگر این رژیم در نبردهای جنوب نوار غزه کشته شد.

این نظامی عضو یگان ایغوز در ارتش رژیم اشغالگر بوده است.

همچنین ارتش رژیم اشغالگر اذعان کرد که 16 نظامی این رژیم در نبردهای جنوب نوار غزه زخمی شدند که حال 6 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

با کشته شدن این نظامی اسرائیلی شمار نظامیان کشته شده اعلام شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه از هفتم اکتبر سال 2023 تا کنون به 598 نظامی رسید که از این تعداد 255 نفر در جنگ زمینی از 27 اکتبر تا کنون در غزه کشته شدند.

همچنین شمار زخمی های ارتش رژیم اشغالگر به بیش از 3180نفر رسیده است.

پربیننده ترین خبرها