جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفا.. 400 شهید و 1050 منزل سوزانده شده

جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفا.. 400 شهید و 1050 منزل سوزانده شده
يکشنبه 12 فروردين 1403 - 09:14

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در حملات خود به بیمارستان الشفا و مناطق اطراف آن، بیش از 400 شهروند را به شهادت رسانده و 1050 منزل را ویران کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفا اعلام کرد ارتش این در حملات چند روز گذشته خود به بیمارستان الشفا و مناطق اطراف آن صدها تن از بیماران و آوارگان و کادر پزشکی را در داخل و اطراف این بیمارستان بازداشت کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

در این بیانیه تصریح شده است که ارتش این رژیم هنوز 107 بیمار را در شرایط غیر انسانی، بدون آب و غذا و دارو و برق در داخل بیمارستان الشفا محاصره کرده است که در بین آنها 30 بیمار زمینگیر و حدود 60 تن از کادر درمان دیده می شوند. این رژیم از خروج این بیماران توسط سازمان های بین المللی از بیمارستان جلوگیری می کند و با این اقدام زندگی بسیاری از آنها را به خطر انداخته است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه حملات ارتش رژیم اشغالگر به بیمارستان الشفا را به شدت محکوم کرده و آن را جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت دانست.

این نهاد دولتی غزه، دولت آمریکا و جامعه بین الملل وبرخی کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی را مسئول کامل نسل کشی و پاکسازی نژادی توسط رژیم صهیونیستی در غزه دانست و از نهادهای بین المللی و همه کشورهای عربی و اسلامی و آزادگان جهان خواست سکوت و محکوم کردن زبانی را کنار گذاشته و برای توقف این جنایات دست به اقدامی واقعی و جدی بزنند.

پربیننده ترین خبرها