گزارش العالم از تظاهرات در تل آویو و درخواست برکناری نتانیاهو + ویدیو

يکشنبه 12 فروردين 1403 - 14:15

صدها نفر از شهروندان صهیونیست با برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو  برکناری نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را از سمت خود خواستار شدند.

العالم - فلسطین

تظاهرات کنندگان همچنین خواستار تحرک فوری برای به نتیجه رسیدن مبادله اسرا با مقاومت فلسطین و بازگشت باقیمانده اسرای صهیونیست در دست مقاومت شدند.

به باور معترضان نتانیاهو عامدانه در موضوع توافق مبادله اسرا وقت کشی می کند.

زیاد الزعیم تحلیلگر سیاسی در گفتگو با شبکه العالم می گوید: صهیونیستها از روز ۷ اکتوبر اعتماد خودشان را به حکومتشان از دست دادند و امروز دیگر این بی اعتمادی کامل شده و روز به روز بر شمار افرادی که برکناری نتانیاهو را می خواهد افزوده می شود.

همزمان با افزایش فشارها بر نتانیاهو داوود بدران کارشناس مسایل رژیم صهیونیستی نیز به شبکه العالم گفت: اغلب اسرائیلی ها معتقدند که نتانیاهو در حال حاضر برای باقی ماندن در قدرت تلاش می کند چرا که خارج شدن وی از قدرت به خاطر پرونده های قضایی که دارد به معنای ورود او به زندان خواهد بود!

در حالیکه مقامات صهیونیست با متهم کردن تظاهرات کنندگان به اینکه فعالیت آنها به نفع جنبش حماس است می کوشند صدای معترضان را خاموش کنند اما معترضان اصرار دارند که همچنان تا آزادی همه اسرای اسرائیلی به تظاهرات و حضور در خیابانها ادامه خواهند داد.

پربیننده ترین خبرها