ادعای نتانیاهو درباره تصویب طرح حمله به «رفح»با وجود مخالفت بایدن

ادعای نتانیاهو درباره تصویب طرح حمله به «رفح»با وجود مخالفت بایدن
يکشنبه 12 فروردين 1403 - 22:50

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از تصویب طرح ورود به رفح در جنوب نوار غزه علیرغم مخالفت بایدن خبر داده و گفت که بدون ورود به رفح، پیروزی در مقابل حماس کسب نخواهد شد.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی مدعی شد: به عملیات خود در غزه و لبنان ادامه می دهیم و طرح ورود به رفح را برای از بین بردن حماس تصویب کرده‌ایم. علیرغم مخالفت بایدن، بر همه فشارها غلبه کرده و وارد رفح خواهیم شد.

نتانیاهو در ادامه ادعاهای خود افزود: بدون ورود نیروهای ما به رفح، هیچ پیروزی بر حماس حاصل نخواهد شد و ما قطعا وارد این شهر خواهیم شد چرا که فشار نظامی بر حماس برای بازگرداندن افراد ربوده شده بسیار مهم است. تعهد خود را برای بازگرداندن همه ربوده شدگان، چه زنده و چه مرده، تجدید می کنم.

وی تصریح کرد: باید مذاکرات را برای بازگرداندن افراد ربوده شده با آرامش و قاطعیت مدیریت و برای دستیابی به توافق تلاش کنیم. درخواست برای برگزاری انتخابات زودهنگام بدون دستیابی به اهداف جنگ، بر مذاکرات برای بازگرداندن ربوده شدگان تأثیر منفی می گذارد.

نتانیاهو همچنین گفت: ما می خواهیم شرایط امنیتی مناسبی را برای بازگشت شهروندان خود به خانه های خود در شمال اسرائیل ایجاد کنیم. جهان به سرعت آنچه در 7 اکتبر اتفاق افتاد را فراموش کرد و تمرکز اکنون بر این ادعا است که ما برای کاهش تعداد تلفات غیرنظامیان تلاش نکرده‌ایم.

مهر

پربیننده ترین خبرها