حمله تبون به یک کشور عربی خاص: پولش را صرف فتنه در کشورهای دیگر می‌کند+ ویدیو

دوشنبه 13 فروردين 1403 - 08:04

رئیس‌جمهور الجزایر یک کشور عربی را به فتنه‌انگیزی و سوء‌استفاده از ثروت خود برای خرابکاری متهم، و برای این کشور در ماه مبارک رمضان آرزوی هدایت کرد.

العالم- جهان اسلام

به گزارش العالم، "عبدالمجید تبون" رئیس‌جمهوری الجزایر در گفت‌وگو با یک شبکه خبری الجزایری، از یک کشور عربی، بدون اسم بردن از آن، انتقاد کرد.

تبون گفت: رفتارهای این کشور غیرمنطقی است، با اینکه ما آنها را برادر خود می‌دانیم و هیچ موضع تندی علیه آنها اتخاذ نکرده‌ایم اما این طور که پیداست، آنها حد و حدود خود را گم کرده‌اند.

تبون اظهار داشت: چطور ممکن است یک انسان اموال و دارایی‌های خود را صرف تخریب و فتنه‌انگیزی کند. هر جا که اثری از درگیری و جنگ هست اعم از لیبی، مالی و سودان، پول این کشور آنجاست.

تبون خاطرنشان کرد: ما با هیچ کس خصومتی نداریم و نیازی هم به کسی نداریم. ما خواستار همزیستی مسالمت‌آمیز با همه کشورها هستیم اما در مقابل کسی زانو نمی‌زنیم. آنها بهتر است از کشورهایی که به الجزایر احترام می‌گذارند، درس بگیرند.

رئیس‌جمهور الجزایر در پایان تصریح کرد: اگر تصور می‌کنند می‌توانند رفتارهایی که با دیگران داشته‌اند با ما هم داشته باشند، بدانند که اشتباه می‌کنند. ما در همین ماه مبارک رمضان برای آنها هدایت آرزو می‌کنیم.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها