حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق + تصاویر و فیلم

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق + تصاویر و فیلم
دوشنبه 13 فروردين 1403 - 18:16

عصر امروز رژیم صهیونیستی ساختمان کنسولی سفارت ایران در جنوب غربی دمشق را مورد حمله هوایی قرار داد.

العالمسوریه

عصر امروز رسانه‌های سوریه گزارش دادند که سامانه‌های پدافند هوایی این کشور در حال دفع حمله در حومه دمشق هستند و صدای انفجارهایی در اطراف شنیده شده است. تلویزیون سوریه هم اعلام کرد حدود ساعت ۱۷ عصر امروز، دشمن اسرائیلی از سمت جولان اشغالی سوریه، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف حمله هوایی قرار داد.

فیلم

در این حمله بخشی از ساختمان کنسولی سفارت ایران و اقامتگاه سفیر هدف قرار گرفت.

بنا به گزارش‌ها، حسین اکبری، سفیر جمهوری اسلامی در دمشق و خانواده او در پی این حمله آسیبی ندیده‌اند.

خبرنگار العالم گزارش داد که ۶ نفر در این حمله به شهادت رسیده‌اند.

درپی این جنایت وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی، از فرماندهان سپاه قدس در سوریه به شهادت رسیده است.

این دومین تجاوز هوایی رژیم اشغالگر به سوریه در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته است.

فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه به همراه فرماندار دمشق از ساختمان سفارت ایران و ساختمان مجاور آن که هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته، بازدید کردند.

فیلم

به گزارش خبرگزاری سوریه سانا، وزیر خارجه سوریه در این بازدید تاکید کرد: این حمله تروریستی شنیع را که ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف قرار داد و منجر به شهادت تعدادی از مردم بیگناه شد به شدت محکوم می‌کنیم. رژیم اشغالگر اسرائیل نمی‌تواند بر روابط ایران و سوریه تأثیر بگذارد.

به گزارش سانا، وزیر خارجه سوریه هم‌چنین در گفت‌وگوی تلفنی با همتای ایرانی خود حمله تروریستی رژیم صهیونیستی را به‌شدت محکوم کرد.

سفیر کشورمان در دمشق نیز این حمله رژیم صهیونیستی را نشان دهنده واقعیت این رژیم دانست که هیچ قانون بین‌المللی را به رسمیت نمی‌شناسد و برای رسیدن به آنچه می‌خواهد، دست به هر کار غیرانسانی می‌زند.

فیلم

اکبری اعلام کرده در جریان حمله رژیم صهیونیستی بین پنج الی هفت نفر به شهادت رسیده‌اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها