رسانه‌های صهیونیستی: به زودی رژیم اسرائیل پاسخ حمله به دمشق را دریافت خواهد کرد

رسانه‌های صهیونیستی: به زودی رژیم اسرائیل پاسخ حمله به دمشق را دریافت خواهد کرد
پنج‌شنبه 16 فروردين 1403 - 08:18

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه گزارش دادند که این رژیم به زودی پاسخ حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را دریافت خواهد کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، در آستانه آخرین جمعه ماه رمضان، (رژیم) اسرائیل پاسخ فوری ترور مقامات ارشد ایرانی در دمشق را دریافت خواهد کرد.

این در حالی است که پیش تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آماده‌ باش کامل نیروهای هوایی ارتش این رژیم از بیم پاسخ تلافی‌جویانه به حمله به کنسولگری ایران در سوریه خبر دادند.

از سوی دیگر عاموس یدلین رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی رژیم صیهونیستی گفته است که ایران می‌تواند (رژیم) اسرائیل را با موشک‌های کروز، موشک‌های بالستیک یا پهپاد هدف قرار دهد.

به گزارش المیادین، کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داده بود، ارتش (رژیم) اسرائیل مرخصی نظامیان خود را به خاطر آمادگی برای پاسخ ایران به حمله تروریستی دمشق لغو کرده است.

رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (13 فروردین) با حمله هوایی از سمت منطقه جولان اشغالی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را در مجاورت سفارت در شهر دمشق با چندین موشک هدف قرار داد.

به دنبال این حمله روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله هوایی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

پربیننده ترین خبرها