حضور زیاد نخاله و ابوفدک در راهپیمایی روز قدس در تهران

حضور زیاد نخاله و ابوفدک در راهپیمایی روز قدس در تهران
جمعه 17 فروردين 1403 - 11:59

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به همراه رئیس ستاد نیروهای الحشد الشعبی عراق در راهپیمایی روز قدس در تهران حضور یافتند.

العالم - ایران

زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و ابوفدک المحمداوی رئیس ستاد نیروهای الحشد الشعبی عراق همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران و همچنین تشییع پیکر شهدای راه قدس در این مراسم حضور یافتند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: محور مقاومت قدرتمند است و آنچه اکنون در جنوب لبنان، یمن و عراق می‌گذرد نشان دهنده وحدت این محور و قدرت آن و آمادگی برای انتقال به مرحله‌ای بالاتر در جنگ علیه رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: تمام جبهه‌های محور مقاومت امروز علیه دشمن صهیونیستی متحد هستند و با این جبهه‌ها و در کنار پایداری ملت فلسطین و مقاومت آن پیروز خواهیم شد.

النخاله گفت: ما بر اتحاد جبهه محور مقاومت و وحدت عرصه‌های آن از ایران گرفته تا عراق، یمن، فلسطین و سوریه تأکید می‌کنیم.

راهپیمایی روز قدس در تهران همراه با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح امروز جمعه به طور رسمی آغاز شد.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز - ۱۷ فروردین ماه - همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به رسم هر سال در سراسر کشور آغاز شد و ملت روزه دار ایران بار دیگر با مشت های گره کرده، فریاد خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

«روز قدس،‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» شعار راهپیمایی امسال است و از آنجا که ماه هاست مردم مظلوم فلسطین زیر آتش موشک و حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، امسال مردم ایران قبل از ساعات اعلام شده در میادین و خیابان ها حضور یافته اند تا روز قدس متفاوتی را رقم بزنند.

پربیننده ترین خبرها