بحرینی‌ها همزمان با روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان آمدند+ فیلم

بحرینی‌ها همزمان با روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان آمدند+ فیلم
جمعه 17 فروردين 1403 - 14:46

مردم بحرین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه ساکنان غزه به خیابان‌ها آمدند و با برگزاری تظاهرات، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کرند.

العالم - بحرین

به گزارش رسانه های بحرین، مناطق مختلف این کشور شاهد برگزاری تظاهرات گسترده مردمی علیه جنایات رژیم صهیونیستی است که از سحرگاه امروز آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، در منطقه قدیم شهر منامه پایتخت بحرین، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم و با شعار «طوفان الاحرار» در همبستگی با مردم مظلوم غزه برگزار شد.

171031844_360p

همچنین مردم منطقه سترة بحرین در روز جهانی قدس و در همبستگی با مردم غزه به خیابان ها آمدند و با سردادن شعارهایی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کردند.

مردم منطقه باربار نیز سحرگاه امروز برای زنده نگه داشتن روز جهانی قدس با شعار «طوفان الاحرار» به خیابان ها آمدند و با برگزاری تظاهرات جنایات رژیم اسرائیل علیه ساکنان غزه را محکوم کردند و خواستار بسته شدن سفارت رژیم صهیونیستی در منامه و اخراج دیپلمات های این رژیم کودک کُش از کشورشان شدند.

در این پیوند، بحرینی های ساکن منطقه «کرباباد» از سحرگاه امروز به خیابان ها آمدند و برای زنده نگه داشتن روز جهانی قدس اقدام به برگزاری تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی و اعلام همبستگی با مردم غزه کردند.

رسانه های بحرین گزارش دادند که نمازگران جمعه در مسجد امام صادق (ع) در غرب منامه پایتخت این کشور نیز شعارهایی را علیه رژیم رو به زوال اسرائیل سردادند.

2

پیشتر نیز مردم بحرین در هفته های گذشته با برگزاری تظاهرات، خواستار توقف حملات ارتش رژیم اسرائیل به باریکه غزه، تعطیلی سفارت این رژیم در بحرین و اخراج سفیر آن از منامه شدند.

مردم بحرین در حالی اقدام به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و تظاهرات در حمایت از مردم مظلوم غزه کرده اند که مقامات این کشور ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ با دلالی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا اقدام به امضای توافق عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل کردند و در پی آن سفارت این رژیم در منامه ایجاد شد.

حکومت بحرین همچنین با آمریکا و انگلیس در حملات هوایی علیه یمن که در حمایت از ملت فلسطین، کشتی های رژیم صهیونیستی و کشتی های عازم سرزمین های اشغالی را در آب های دریای سرخ هدف قرار می دهد، شرکت دارد.

با وجود نمایش مورد علاقه حاکمیت بحرین برای کنترل تمام عرصه ها و صداها، مردم موفق شده اند که شکاف های بزرگ موجود در این زمینه را به وضوح نشان داده و به آل خلیفه اعلام کنند که هیچ سازشی با صهیونیست‌ها نخواهند داشت.

پربیننده ترین خبرها