انزوای "اسفبار" رژیم صهیونیستی از نگاه رسانه های آمریکایی

انزوای
شنبه 18 فروردين 1403 - 13:15

روزنامه های آمریکایی می گویند که با گذشت 6 ماه از حمله رژیم صهیونیستی به غزه و پس از کشته شدن امدادگران خارجی، کاملا روشن است که کاسه صبر دولت آمریکا رفته رفته لبریز می شود؛ همزمان ارتش رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه فرو رفته و در سطوح سیاسی نیز کابینه رژیم اشغالگر در انزوای اسفباری به سر می برد.

العالم - فلسطین اشغالی

مجله آمریکایی "فارین افرز" در مقاله ای نوشت دانیل بایمن، مدیر برنامه مطالعات امنیتی دانشگاه جورج تاون آورده است "اسرائیل" در باتلاق غزه فرو رفته است و از آنچه که به عنوان هدف خود تعریف کرده است یعنی نابودی جنبش مقاومت حماس، فرسنگ ها فاصله دارد.

مدیر برنامه مطالعات امنیتی دانشگاه جورج تاون گفت: "به نظر می رسد که اسرائیل خود را در حمله ای درگیر کرده است که جز پیشروی اندک با هزینه ای بسیار گزاف، دستاورد دیگری ندارد". وی از دولت آمریکا می خواهد صادقانه رژیم صهیونیستی را وادار به حرکت در مسیری که باید طی شود، کند.

روت مارکوس، نویسنده آمریکایی هم در مقاله ای در روزنامه واشنگتن پست می نویسد: "اسرائیل در حال حاضر پس از گذشت 6 ماه از حمله به غزه در 7 اکتبر 2023، در انزوای اسفباری به سر می برد".

این نویسنده گفت که به تازگی به فلسطین اشغالی سفر کرده است و در احساس کرده است که این کشور در وضعیت شوک قرار دارد. کما اینکه شهرک نشینان صهیونیستی از هر جناح و تفکری خود را در انزوای کامل می بینند.

روزنامه آمریکایی "وال استریت ژورنال" هم به نوبه خود نوشت که حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کاروان امدادرسانان به وضوح پرده از اشتباهات مرگبار و بی توجهی نظامیان اسرائیلی در خصوص پایبندی به تدابیر سلامت برای حمایت از غیر نظامیان برمی دارد.

پربیننده ترین خبرها