از ترس پاسخ ایران؛ رژیم صهیونیستی سامانه جی پی اس را مختل کرد!

يکشنبه 19 فروردين 1403 - 08:55

خبرنگار شبکه العالم از آماده باش و نگرانی رژیم صهیونیستی و آمریکا در خصوص زمان و مکان و نحوه پاسخ ایران به تجاوز تل آویو به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی در دمشق خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

فارس الصرفندی خبرنگار العام در فلسطین با اشاره به اینکه همه رسانه های رژیم صهیونیستی به موضوع «پاسخ ایران» پرداخته اند گفت: مسوولان امنیتی آمریکا پیش بینی کرده اند که جمهوری اسلامی ایران به زودی پاسخ «اسرائیل» را خواهد داد و این پاسخ احتمالا با شلیک موشک های کروز و شلیک همزمان تعداد زیادی پهپادهای تهاجمی همراه باشد اما مشخص نیست که حمله در داخل خاک فلسطین اشغالی صورت می گیرد و یا یکی از مراکز دیپلماتیک متعلق به تل آویو هدف حمله خواهد بود.

خبرنگار العالم افزود: این گزارش آمریکایی ها موجب شده رژیم صهیونیستی در بالاترین حد آماده باش قرار بگیرد و خودش را برای همه احتمالات آماده کند.

به گفته الصرفندی، خبرهایی از توقف سامانه جی پی اس در سرزمینهای اشغالی منتشر شده تا مبادا ایران با استفاده از این سامانه مراکز حساس رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد .

خبرنگار العالم در بخش دیگری از سخنان خود به گفتگوهای مبادله اسرا میان مقاومت اسلامی فلسطین و رژیم صهیونیستی هم اشاره کرد و گفت: با وجود اظهارات صهیونیست ها درباره نزدیک بودن توافق با حماس و با وجود افزایش دایره اختیارات رئیس موساد در مذاکرات اما گفتگوها همچنان بلا تکلیف و بی نتیجه مانده چرا که حماس بر بازگشت آوارگان از مناطق جنوبی نوار غزه به شمال این منطقه به عنوان یک شرط اساسی اصرار دارد.

پربیننده ترین خبرها