از بیم پاسخ قاطع ایران؛

صهیونیست‌ها در حال انبار کردن مواد غذایی و فرار به پناهگاه‌ها هستند

چهارشنبه 22 فروردين 1403 - 10:24

به دنبال تأکید تهران بر پاسخ قاطعانه به جنایت تروریستی رژیم اشغالگر در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، وضعیتی از ترس و نگرانی بر صهیونیست‌ها حاکم شده است و این رژیم در تمام سطوح سیاسی، نظامی و امنیتی و حتی در جبهه داخلی در وضعیت آماده‌باش قرار دارد.

العالم- فلسطین اشغالی

به دلیل بیم از پاسخ احتمالی و سخت ایران به حمله به کنسولگری‌اش در دمشق، رژیم اسرائیل سطح آماده‌باش را به بالاترین درجه رسانده است.

ارتش اشغالگر اعلام کرده است که سامانه پدافند هوایی را تقویت و نظامیانش را در جبهه شمالی فلسطین اشغالی، هم‌ مرز با سوریه و لبنان، به صورت گسترده‌ای مستقر کرده است.

"محمود منی" نویسنده و تحلیلگر سیاسی به تلویزیون العالم گفت: ما شاهد وحشت و ترس و هراس بی‌سابقه رژیم صهیونیستی هستیم که عدم شناخت آن از نحوه و زمان و مکان پاسخ ایران به جنایت حمله به کنسولگری‌اش در دمشق، این رژیم را به شدت مضطرب و سردرگم کرده است. بدیهی است که رژیم اشغالگر و کمیته مستشاری نظامی این رژیم در ترور رهبران مقاومت در دمشق دچار اشتباه و حماقتی بزرگ شده‌اند زیرا آنها با ماهیت و نحوه واکنش ایران آشنا هستند به همین دلیل، ترس و وحشت بزرگ و بی‌سابقه‌ای در داخل فلسطین اشغالی در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و نظامی حکمفرما شده است.

در جبهه داخلی اسرائیل شاهد هستیم که این رژیم پناهگاه‌ها را باز، و اتاق‌ها و سالن‌های ایمنی را در برخی شهرک‌های اداری معروف و همچنین در تل‌آویو، جولان، بنی براک و بات یام ایجاد کرده است امری که باعث شده بسیاری از شهرک‌نشینان خانه‌های خود را ترک کنند و به دنبال پناهگاه‌هایی در مناطق مذکور باشند.

"ایاد الزعیم" کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی نیز به خبرنگار العالم گفت: صهیونیست‌ها پیام رهبری ایران را گرفتند با این مضمون، که پاسخ حتمی و قاطع است و ایرانی‌ها معتقدند که پاسخ این جنایت باید به صورت سخت و کوبنده داده شود.. به همین دلیل ترس و وحشت بر آنها حاکم شده است و آنها خود را برای دریافت چنین پاسخی آماده می‌کنند از جمله با خرید ملزومان زندگی و نیازهای اولیه و انبار غذا در خانه‌های‌شان.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها