یاوه گویی های گالانت و ساعت صفر حملات انتقامی ایران!

یاوه گویی های گالانت و ساعت صفر حملات انتقامی ایران!
پنج‌شنبه 23 فروردين 1403 - 10:25

یسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در شبکه ایکس نوشت: اگر ایران از خاک خود به ما حمله کند، اسرائیل در ایران پاسخ خواهد داد، همان تهدیدی که یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم نیز تکرار و تهدید کرد اگر تهران به اسرائیل حمله کند، این رژیم داخل خاک ایران پاسخ خواهد داد.

العالم _ یک خبر چند سطر تحلیل

-هر کس تهدیدهای مقامات رژیم صهیونیستی را ضد ایران دنبال کند، نمی تواند خنده خود را نگهدارد، خنده ای که به گستردگی استکبار توخالی رهبران این رژیم است، استکباری که حتی پس از نبرد «طوفان الاقصی» و ضعف و بزدلی آنان در برابر آن، ادامه دارد.

-فقط در عرض چند ساعت، چند هزار جوان مقاومت توانستند رژیم، ارتش و کابینه آن را در هفتم اکتبر گذشته (15 مهر ماه/ عملیات طوفان الاقصی) به شدت به لرزه درآورند، به گونه ای که صهیونیست ها برای نجات خود به تکاپو افتادند تا از مهلکه بگریزند و سران این رژیم از جمله همین گالانت در حالی که گویی قالب تهی کرده است، در تلویزیون ظاهر شد و با عجز و لابه رجزخوانی کرد.

-عاملی که وارد میدان شد و آرامش را به سران این رژیم بازگرداند و هراس شهرک نشینان را برطرف کرد و چند دوز جسارت به نیروهای اشغالگر تزریق کرد، سرازیر شدن مقامات غربی و در رأس آنها جو بایدن به سوی رژیم اشغالگر بود. همین غربی ها بودند که ناوهای هواپیمابر و هزاران سرباز فرستادند و پل های هوایی برای حمل سلاح و تجهیزات و پول ایجاد کردند تا «اسرائیل» وحشت زده را از تهدید واقعی و فروپاشی قطعی نجات دهند.

-آنچه قابل توجه است، این است که همه این حمایت های بی سابقه نظامی، مالی، سیاسی و رسانه ای غرب از «اسرائیل» روز به روز شدت بیشتری یافته است تا جایی که ده ها فروند هواپیمای اف-35 (رادارگریز) به ارزش 25 میلیارد دلار و هزاران بمب که هر یک 2000 پوند وزن دارد، در اختیار آن قرار داده اند هرچند هیچ چیز را در میدان جنگ تغییر نداده است و تنها نتیجه آن کشتار بیش از 33 هزار غیرنظامی فلسطینی بوده است که بیشتر آنها کودک و زن بوده اند، بدون اینکه گالانت و نتانیاهو با وجود گذشت بیش از نیم سال، بتوانند حتی یک اسیر اسرائیلی را آزاد کنند یا یک رهبر برجسته مقاومت را هدف قرار دهند.

-آنچه هر انسان بهت زده ای را ناگزیر به خنده وا می دارد، تهدیدات توخالی وزیر خارجه و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی است که گفته اند اگر ایران از خاک خود به ما حمله کند، اسرائیل پاسخ خواهد داد و به ایران حمله خواهد کرد. این در حالی است که ارتش به اصطلاح "شکست ناپذیر" آنها که در غزه مایه خنده شده، هنوز نتوانسته است چند هزار مبارز مقاومت را در غزه از بین ببرد، یا غزه را اشغال کند یا حتی از سربازانش که جرأت ورود به غزه را به آنان تزریق کرده است، محافظت کند.

-نکته آخر اینکه گالانت، کاتس و بقیه سران شکست خورده صهیونیست به رهبری نتانیاهو، باید مطمئن باشند که تهدیدهای آنها علیه ایران که توسط ارباب آمریکایی‌شان هدایت می‌شود، وحشت و هراس آنها را پنهان نکرده و نخواهد کرد. آنان باید بدانند که این تهدیدات توخالی انتقام ایرانیان و ساعت صفر وقوع آن را به تأخیر نخواهد انداخت، انتقامی که ده ها برابر بیشتر از طوفان الاقصی، موجودیت آنان را به لرزه در خواهد آورد.

پربیننده ترین خبرها