به رغم شهادت اعضای خانواده‌اش؛

هنیه بر ادامه مذاکرات تبادل اسیران تاکید کرد

هنیه بر ادامه مذاکرات تبادل اسیران تاکید کرد
پنج‌شنبه 23 فروردين 1403 - 19:44

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به رغم شهادت 6 نفر از اعضای خانواده‌اش در حمله جنایتکارانه روز گذشته رژیم صهیونیستی، بر ادامه مذاکرات تبادل اسیران تاکید کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، در سخنانی تاکید کرد که مذاکرات بر اساس اصول ثابت جنبش حماس ادامه خواهد یافت. این اصول عبارتند از: اعلام آتش‌بس دائمی، عقب‌نشینی ارتش اشغالگر از باریکه غزه و بازگشت آوارگان بدون هیچ قید و شرط، وارد کردن کمک‌ها و بازسازی باریکه غزه و منعقد کردن یک توافق منطقی برای مبادله اسیران.

برخی منابع آگاه خبر دادند که جنبش حماس در پاسخ به میانجیگران، پایبندی خود به این خواسته‌ها و مطالبات را اعلام خواهد کرد و بالطبع پیشنهادات آمریکایی ـ مصری اخیر را رد خواهد کرد.

روز گذشته در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودروی حامل فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه در اردوگاه الشاطی در غزه، تمام 6 سرنشین این خودرو به شهادت رسیدند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم اسرائیل تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یواف گالانت وزیر جنگ این رژیم از عملیات ترور فرزندان هنیه از قبل اطلاعی نداشتند و این عملیات قبل از اجرا، به اطلاع دستگاه سیاسی رژیم نرسیده بود.

پربیننده ترین خبرها