ایران مصمم به ضربه زدن به رژیم اسراییل به رغم تهدیدهای واشنگتن است

ایران مصمم به ضربه زدن به رژیم اسراییل به رغم تهدیدهای واشنگتن است
شنبه 25 فروردين 1403 - 18:03

خبر:جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی در جمع خبرنگاران بر تعهد کشورش برای دفاع و حمایت از رژیم صهیونیستی در صورت حمله ایران تاکید کرد و گفت که از ایران می خواهد این کار را انجام ندهد.

العالم – یک خبر و چند تحلیل

تحلیل:

همزمان با تهدید بایدن، یک مقام آمریکایی گفت: واشنگتن کشتی‌های جنگی و هواپیماهای نظامی را به‌ منظور مقابله با حمله احتمالی ایران به «اسرائیل» به منطقه منتقل می‌کند.

موضع آمریکا هیچ طرفی را غافلگیر نکرد، زیرا آمریکا برای انتقام از محور مقاومت، همه ابزارهای کشتار و ویرانی علیه غزه و منطقه را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده تا تل آویو بتواند انتقام شکستش در نبرد طوفان الاقصی را بگیرد.

بنابر این شکست رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی همان عاملی است که باعث شد آمریکا در موضعی شرم آور در شورای امنیت سازمان ملل قرار بگیرد و مانع محکومیت رژیم صهیونیستی به دلیل حمله اش به کنسولگری ایران در دمشق شود که نقض آشکار قوانین، کنوانسیون ها و موازین بین المللی بود.

حمایت نظامی، اقتصادی، سیاسی و تبلیغاتی آمریکا از رژیم صهیونیستی به این شکل آشکار در انتقال توانمندی نظامی اش به خاورمیانه برای نجات رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت غزه پس از عملیات طوفان الاقصی و اعلام حمایت از این رژیم در برابر تهدیدات ایران به حملات تلافی جویانه پس از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه ثابت کرد که این رژیم لانه عنکبوت سست بنیانی بیش نیست که اگر حمایت آمریکا نباشد نابود می شود.

به رغم بیش از 70 سال جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا از آن، این بار ضعف و ناتوانی چنان بر رژیم اسرائیل مستولی شده که باعث شده مقام های آمریکایی مانند رئیس جمهور و وزیر دفاع علنی حمایت خود را از این رژیم اعلام کنند.

اینگونه بود که اشخاصی مانند «اسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی و یوآلف گالانت وزیر جنگ این رژیم جرات یافتند با تکیه بر ناوگان دریایی، هواپیماهای جنگی و موشک های مدرن ایران را تهدید به حمله کنند.

اما هر قدر مقامات آمریکایی همچون بایدن، بلینکن یا اوستن تهدید کنند، این بار ایران مصمم به ضربه زدن به این رژیم جعلی به رغم تهدیدهای واشنگتن است تا دشمن بفهمد که تهدیدها و حمایت های آنها از رژیم پوشالی صهیونیستی نمی تواند مانع از حملات تلافی جویانه تهران و تحمیل بهای سنگین حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران شود.

پربیننده ترین خبرها