قدردانی گسترده مردم در خیابان های غزه از واکنش ایران به اسراییل  

يکشنبه 26 فروردين 1403 - 07:57

به گزارش خبرنگار شبکه العالم در نوار غزه، مردم فلسطین بی صبرانه منتظر  پاسخ پهپادی و موشکی ایران از  چند کشور عربی و اسلامی محور مقاومت در چارچوب اجرای  تهدیدهای صریح خود برای پاسخ به رژیم اشغالگر اسرائیل بودند.

العالم - فلسطین

وی افزود: ارتش اسرائیل تاکید کرد تا این لحظه انتظار چنین پاسخی را نداشت و نمی داند این عملیات چگونه به پایان می رسد، در حالی که آمریکا می گوید این عملیات فقط علیه پایگاه های نظامی خواهد بود.

خبرنگار العالم گفت: مردم فلسطین در نوار غزه این حمله و پاسخ ایران را می ستایند و به انتقام از شهدای فلسطین و همه شهدای مقاومت امید بسته اند، و چندین ‍پهپاد و موشک در آسمان فلسطین اشغالی خودنمایی کرد.

وی افزود: مردم فلسطین به شدت کشورهای عربی که حریم هوایی خود را بسته و برای رهگیری پهپادهای ایرانی که از فراز سرزمین‌های آنها به سمت اسرائیل می‌گذرد، اعلام امادگی کردند محکوم کردند و خیابان های غزه نیز شاهد قدردانی ملت فلسطین از عملیات ایراناست.

وی تصریح کرد: مردم فلسطین برای اولین بار احساس می کنند که فارغ از بیانیه های جامعه جهانی و نشست های وزرای خارجه کشورهای عربی، کشوری آشکارا در کنارش ایستاده است.

پربیننده ترین خبرها