نجباء: ایران نوع جدیدی از بازدارندگی را در برابر اسرائیل ایجاد کرد

نجباء: ایران نوع جدیدی از بازدارندگی را در برابر اسرائیل ایجاد کرد
دوشنبه 27 فروردين 1403 - 20:42

سخنگوی رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق، حمله تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی را مرحله جدیدی از مراحل جنگ نامتقارن دانست و گفت که این حملات، هیمنه صهیونیستها و همپیمانان آنان را در هم شکست.

العالم - عراق

«حسین الموسوی» سخنگوی رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق، حمله تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و این حملات را «نقطه تحول بزرگی در جنگ با اسرائیل و کشورهای استکبار جهانی و در صدر آن، آمریکا، انگلیس و فرانسه» دانست.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه 14 آوریل، عملیات تنبیهی خود علیه رژیم صهیونیستی را در پاسخ به جنایات متعدد این رژیم بویژه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق آغاز کرد. در این عملیات، نیروی هوافضای سپاه، در نخستین حمله مستقیم علیه اسرائیل، ده‌ها فروند موشک و پهپاد به سمت اهداف نظامی مشخصی در داخل اراضی اشغالی شلیک کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران سرلشکر محمد باقری نیز تصریح کرد که «عملیات ایران در حد تنبیه بود، پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود..: دلیل این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهای بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود».

الموسوی با بیان اینکه این حملات، مرحله جدید از مراحل جنگ نامتقارن است، افزود: اقدام جمهوری اسلامی، شیوه تازه‌ای از بازدارندگی است. این حمله، پیروزی بزرگی است و در نابودی ابهت اسرائیل و همپیمانانش در منطقه، موفقیت چشمگیری بود».

وی با اشاره به اینکه همه جهان، از قدرت و اقتدار نظامی ایران، اطلاع دارند، تصریح کرد: بنا به گفته خودِ اسرائیلیها، این حملات، پنج میلیارد دلار برایشان هزینه داشت؛ هر چند در تلاش هستند که چشم خود را به روی خسارات واقعی ببندند.

فارس

پربیننده ترین خبرها