گزارش العالم از پیام رژه روز ارتش به رژیم صهیونیستی+فیلم و عکس

چهارشنبه 29 فروردين 1403 - 17:09

مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه)‌با شرکت یگان های ویژه از جمله نیروهای پیاده زمینی و نیروی هوایی و یگان چتربازان برگزار شد.

العالم - ایران

خبرنگار شبکه خبری العالم در تهران گزارش داد: ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در این مراسم که با حضور سفرا و وابستگان نظامی کشورهای دیگر در تهران برگزار شد، طی سخنانی به رژیم صهیونیستی درباره هر گونه تعرض به خاک ایران هشدار داد.

در بخشی از سخنرانی ابراهیم رئیسی در این مراسم آمده است: "قدرت نظامی ما یکی از قدرت های مهم نه تنها در منطقه بلکه در کل جهان است و کشورهای منطقه می توانند به توانمندی نظامی ما پشتگرم باشند. عملیات نظامی ایران علیه "اسرائیل" هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت و ثابت کرد که قدرت این رژیم و حامیانش تار عنکبوتی است. پاسخ ما حساب شده و دقیق بود و نیروی مسلح ما همچنان آماده پاسخ قاطعانه به هر گونه تهدید هر چند کوچک و ناچیز از سوی این رژیم هستند.عملیات نظامی ایران علیه "اسرائیل" شکست استراتژیکی برای این رژیم رقم زد."

نیروهای مسلح ایران با برخورداری از توانمندی ها و امکانات عظیم خود، همواره آماده دفاع از حاکمیت و مرزهای زمینی، دریایی و هوایی کشور هستند. همه فرماندهان نظامی ایران در این مورد اتفاق نظر دارند. و ایران با نمایش برخی دستاوردهای خود در عرصه پدافند هوایی، قدرت موشکی، رادار، ساخت پهپاد و توانمندی شرکت در جنگ الکترونیک این حقیقت را اثبات کرده است.

سرتیپ عبد الرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش ایران هم گفت: " همان هایی که چندین بار درباره گزینه نظامی صحبت می کردند اکنون مدت هاست که این حرف ها را کنار گذاشتند و از آن صحبتی نمی کنند؛ اینها همه نشان دهنده قدرت ملت بزرگ ایران و توانمندی نیروهای مسلح است که پای کار آرمان ها و دفاع از کشور ایستاده‌اند و هر گونه تجاوز به منافع کشور را با اقدامی کوبنده، پاسخ خواهند داد و دشمن را پشیمان خواهند کرد".

دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در این باره به خبرنگار العالم گفت: "امروز تنها بخش کوچکی از تونمندی های خود را به نمایش گذاشتیم. ما توانمندی های بسیار زیادی در برابر دشمن داریم و هیچ گونه تجاوزی را تحمل نمی کنیم. و قطعا سیلی های آینده، شدیدتر و محکم تر خواهد بود و هر کس این را دریافت کند دیگر نمی تواند روی پا بماند".

این مراسم در شرایطی حساس و پس از عملیات وعده صادق برگزار شد و طی آن بر آمادگی و توانمندی های نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدها در هر شرایطی صحه گذاشته شد.

این مراسم اصرار ایران بر بالا بردن سطح آمادگی دفاعی و ارتقای تجهیزات و سلاح ها و توسعه دامنه توانمندی های دفاعی ارتش را روایت کرد.

پربیننده ترین خبرها