بیانیه حماس درباره عملیات "وعده صادق"

بیانیه حماس درباره عملیات
چهارشنبه 29 فروردين 1403 - 19:53

جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای، اعلام کرد که حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی موید این امر است که زمان عربده‌کشی این رژیم بی‌آنکه مؤاخذه و مجازاتی در انتظار آن باشد، به سر آمده است.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، جنبش مقاومت حماس، امروز در بیانیه‌ای تأکید کرد که این جنبش تحولات مربوط به پاسخ مشروع و شایسته جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری این کشور در دمشق و ترور برخی از فرمانده سپاه پاسداران، را همچنان رصد می‌کند.

در این بیانیه آمده است: حماس اقدام جمهوری اسلامی را ارج می‌نهد و در عین حال از موضع مغرضانه و جانبدارانه غرب از رژیم اشغالگر ابراز تاسف می‌کند به‌ویژه در زمانی‌که طرف‌های غربی در قبال جنگ نسل‌کشی که این رژیم علیه ملت فلسطین در غزه به راه انداخته و فلسطینیان را در کرانه باختری و قدس و اسرای فلسطینی را در زندان‌ها تحت شکنجه قرار می‌دهد، سکوت کرده‌اند.

حماس تأکید کرد: پاسخ موشکی و پهپادی ایران موید این واقعیت است دورانی که رژیم صهیونیستی می‌توانست بدون پاسخگو شدن و مجازات هر طوری که می‌خواست عربده‌کشی کند، تمام شده است.

حماس در این بیانیه همچنین از امت عربی و اسلامی، نیروهای مقاومت در منطقه و آزادگان جهان خواست به حمایت از ملت فلسطین در نبرد "طوفان الاقصی"، که برای آزادسازی فلسطین و مقدساتش در جریان است، حمایت کنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یک‌شنبه اعلام کرد در پاسخ به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

پربیننده ترین خبرها