هاآرتص: موشک های ایران به فرودگاه نظامی ریبون رسید

پنج‌شنبه 30 فروردين 1403 - 15:05

خبرنگار شبکه خبری العالم در شهر رام الله کرانه باختری رود اردن به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد که موشک های ایرانی نه فقط به پایگاه هوایی مهم »نواتیم« رژیم صهیونیستی اصابت کرده، بلکه به فرودگاه نظامی «ریپون» این رژیم واقع در جنوب فلسطین اشغالی نیز رسیده است.

العالم - فلسطین

فارس صرفندی خبرنگار شبکه خبری العالم در کرانه باختری فلسطین، گزارش داد:پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی و پاسخ دادن تل آویو به این پاسخ تنبیهی همچنان دغدغه اصلی رسانه‌های صهیونیستی و مقامات رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد که اکثریت (سران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی) در رویکرد خود دچار تناقض هستند. برخی از آنها در مقابل رسانه ها چیزی می گویند و پشت درهای بسته چیز دیگری.

خبرنگار العالم گزارش داد: کسی که از همه واضح تر صحبت کرد، رئیس حزب حریدی «شاس» بود. او گفت که مخالف حمله به جمهوری اسلامی ایران است، زیرا این کشور قدرتی دارد که تل آویو نمی تواند به آن پاسخ دهد. از این رو درخواست کردند که اعضای حزب شاس به هرگونه طرح حمله علیه جمهوری اسلامی ایران رای منفی بدهند، زیرا معتقدند که وارد شدن به جنگ با ایران به نفع رژیم اسرائیل نیست و منجر به نابودی این رژیم می شود.

وی خاطرنشان کرد: مطبوعات اسرائیل امروز در مطالب جدید خود نوشتند که شورای جنگ رژیم اسرائیل حمله به جمهوری اسلامی را به بعد از عید پسح یهودی که از دوشنبه آینده آغاز می‌شود و به مدت هشت روز ادامه می‌یابد، به تعویق ‌انداخته است. برخی اینگونه برداشت کردند که این تعویق برای بررسی بیشتر اوضاع نیست بلکه یک نوع تعلل است زیرا رژیم صهیونیستی توان پاسخگویی ندارد.

به گفته خبرنگار العالم، روزنامه صهیونیستی هاآرتص فاش کرد که موشک های ایرانی نه فقط به پایگاه هوایی مهم »نواتیم« اصابت کرد، بلکه به فرودگاه نظامی «ریپون» واقع در جنوب فلسطین اشغالی نیز رسید.

پربیننده ترین خبرها