حباب هیاهوی حمله رژیم صهیونیستی علیه ایران

حباب هیاهوی حمله رژیم صهیونیستی علیه ایران
شنبه 1 ارديبهشت 1403 - 18:47

در گذشته بسیار دشوار بود کسی تصور کند روزی برسد که کشوری بتواند به رژیم صهیونیستی حمله کند، رژیمی تا بن دندان مسلح که از حمایت همه قدرت های غربی و در رأس آنها آمریکا برخوردار بوده و کشورهای عربی و اسلامی را میدانی باز برای هواپیماها و موشک های خود می دانست بدون آن که به خاطر جنایاتش بازخواست شود اما ایران این کار بزرگ و به ظاهر غیرممکن را انجام داد و باعث شد حمله اخیر رژیم اسرائیل علیه ایران به طنز خنده دار در شبکه های اجتماعی تبدیل شود.

العالم – مقالات

وضعیت اسفباری که رژیم صهیونیستی به آن دچار شده به لطف محور مقاومت است که کاری کرده بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی،‌ از همه وزرا و سفارتخانه هایش در جهان بخواهد درباره حمله ایران به این رژیم که حتی آمریکا آن را بی سابقه توصیف کرد و نحوه پاسخ به آن سخن نگویند آن هم از ترس اینکه مبادا باعث خشم ایران شود و ضعف تل آویو را نمایان کند.

حمله اخیر این رژیم علیه ایران به قدری رسوا کننده بود که همه روسای احزاب صهیونیستی ایتمار بن گویر وزیر افراط گرای به اصطلاح امنیت ملی رژیم را مسخره کردند.

آنان خواستار اخراج وی از کابینه شدند آنهم به خاطر این ادعا که این حمله از خارج آسمان ایران با استفاده از موشکهای شلیک شده از یک هواپیمای اف 35 علیه یک فرودگاه نظامی در اصفهان انجام شده است.

حتی یائیر لاپید رهبر مخالفان کابینه نتانیاهو گفت که تاکنون هیچ وزیری در کابینه امنیتی نتوانسته بود ضربه ای اینقدر بزرگ به وجهه تل آویو در جهان وارد کند که بن گویر وارد کرد زیرا او توانست اسرائیل را مسخره خاص و عام کرده و از تهران تا واشنگتن آن را رسوا کند.

در این میان قدرت ایران وقتی بیش از پیش نمایان شد که پدافند آن نه با استفاده از سامانه های موشکی بلکه با ضد هوایی معمولی پهپادهای دشمن را سرنگون کرد و پس از آن ممنوعیت پروازی در آسمان ایران ظرف چند ساعت لغو شد.

رسوایی دشمن آن قدر بزرگ بود که رسانه های اسرائیلی اعتراف کردند این فقط پاسخی بسیار ضعیف بود اما همه می دانند رژیم صهیونیستی و آمریکا آنقدر از حمله ایران ترسیده اند که از این پس برای هر اقدام نظامی علیه تهران بارها همه امور را خواهند سنجید.

حتی آبیر کارا نماینده سابق کنست صهیونیستی درباره به اصطلاح پاسخ تل آویو به ایران گفت که توان بازدارندگی اسرائیل فرسوده شده و بسیاری از برگ های برنده اش را از دست داده است.

ایلیت شاکید وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی به شبکه 12 تلویزیون این رژیم گفت: حمله به ایران نشانه فروپاشی کامل توان بازدارندگی اسرائیل در برابر حماس و ایران است.

به همین دلیل کارشناسان معتقدند که این حمله رژیم اسرائیل حبابی تبلیغاتی بود که بسیار سریع منفجر شد تا جایی که روزنامه انگلیسی تلگراف نوشت که اسرائیل با این حمله باعث پیروزی بزرگ ایران شد، ایران به تدریج پیشرفت می کند اما اسرائیل هر بار در پاسخش با شکست مواجه می شود.

کارشناسان معتقدند که حمله اخیر رژیم اسرائیل علیه ایران که بسیار کوچک و محدود بود، نشانه ضعف نتانیاهو و رژیم صهیونیستی است.

اما از همه جالب تر وقتی بود که خبرنگار رادیو وویس آف آمریکا از حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایرن در سفر به نیویورک درباره حمله پهپادی اسرائیلی به اصفهان پرسید اما وی در حالی که این سوال را مسخره کرد، از پاسخ دادن خودداری کرد و فقط یکی از اعضای هیات با تمسخر پرسید: کدام حمله؟

پربیننده ترین خبرها