انتقاد انصارالله یمن از سکوت کشورهای عربی در قبال جنایات علیه غزه

انتقاد انصارالله یمن از سکوت کشورهای عربی در قبال جنایات علیه غزه
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 - 21:45

دفتر سیاسی انصارالله یمن با اشاره به نسل‌کشی در غزه، از سکوت "شرم‌آور" کشورهای عربی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه انتقاد کرد.

العالم - یمن

به نقل از المسیره، دفتر سیاسی انصارالله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: برای هفتمین ماه متوالی جنایات کشتار جمعی دشمن صهیونیست در غزه ادامه دارد و آخرین آن نیز جنایت وحشیانه‌ای است که این رژیم در مرکز درمانی "ناصر" در خان یونس مرتکب شد.

در این بیانیه آمده است: جنایات کشتار جمعی که علیه ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری رخ می‌دهد نشانگر کیته‌توزی و جنایات صهیونیست‌هاست.

دفتر سیاسی انصارالله یمن تاکید کرد: اگر حمایت آمریکا و غرب و سکوت شرم‌آور کشورهای عربی و ناتوانی سازمان ملل نبود، این جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین رخ نمی‌داد.

انصارالله یمن خواستار اقدام عاجل جهانی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد و اعلام کرد: ما بر تداوم موضع ملت یمن در حمایت از ملت فلسطین ومقاومت شجاع آن در غزه تاکید داریم.

در این بیانیه همچنین از نیروهای مسلح یمن خواسته شده است که بر دامنه عملیات خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و مرتبط با این رژیم در دریای سرخ، عرب و اقیانوس هند بیفزایند.

مهر

پربیننده ترین خبرها