مصاحبه اختصاصی العالم با سخنگوی تیپ طولکرم پس از درگیری‌های شدید با اشغالگران صهیونیست

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 - 21:33

خبرنگار العالم گزارش داد که یک رزمنده گردان طولکرم پس از بیش از 50 ساعت درگیری با اشغالگران، شیرینی توزیع کرد. حمله بیش از 3 روزه نظامیان اشغالگر صهیونیست، با هدف از بین بردن ابو شجاع فرمانده گردان و برجسته‌ترین رزمندگان آن در اردوگاه «نورشمس» صورت گرفت.

العالم - فلسطین اشغالی

رایه عروق خبرنگار العالم گزارش داد که سیستم امنیتی رژیم اشغالگر حتی تصورش را هم نمی‌کرد که یک رزمنده در تیپ طولکرم پس از درگیری بیش از پنجاه ساعته در اردوگاه «نور شمس» و وداع با همرزمان خود، به توزیع شیرینی بپردازد.

رزمندگان مقاومت با این که آموزش نظامی ندیده‌اند، هر بار که زنده می‌مانند، برای مبارزه برمی‌گردند.

درگیری بیش از 50 ساعته این گردان منجر به شهادت 14 فلسطینی از جمله 11 رزمنده مقاومت تیپ طولکرم شد.

خبرنگار العالم توانست پس از این درگیری گفت و گوی ویژه با سخنگوی تیپ طولکرم انجام دهد. یکی از برجسته‌ترین افرادی که به گفته اشغالگران در لیست ترور آنها قرار داشتند اما جان سالم به در بردند «محمد جابر» ملقب به «ابو شجاع» است.

ابوسیف، سخنگوی تیپ طولکرم سرایا القدس در اردوگاه نور شمس گفت: «پس از درگیری شدید در چندین محله اردوگاه، کمین‌های مرگ از فاصله صفر و انفجار مواد منفجره توسط مجاهدان مقاومت منجر به تلفات دادن صهیونیست‌ها شد. ما داستان‌بافی ارتش رژیم اشغالگر را که می‌گوید فقط 9 سرباز مجروح شده‌اند، باور نمی‌کنیم. ما فقط روایت مجاهدان خود را باور می‌کنیم که تاکید کردند چندین نفر کشته شدند.»

وی در پایان تاکید کرد که اگر رژیم اشغالگر توقع داشت ابو شجاع و خانواده‌اش را ترور کند، باید به آن گفت که ابو شجاع دو هزار شجاع دیگر تربیت کرده است.

خبرنگار العالم در پایان گفت که مردان خدا، به قول مردم اردوگاه نور شمس، با وجود درگیری‌ها، تا زمانی که زنده‌اند در کنار خود سلاح دارند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها