کمین گردان‌های قسام برای اشغالگران با مهمات صهیونیستی

کمین گردان‌های قسام برای اشغالگران با مهمات صهیونیستی
پنج‌شنبه 6 ارديبهشت 1403 - 11:54

گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، اعلام کرد که دو کمین علیه نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در منطقه المغراقه در مرکز باریکه غزه انجام داده است.

العالم - فلسطین اشغالی

گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، چهارشنبه شب در بیانیه‌ای کوتاه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: «مجاهدان ما دو گروه از نظامیان صهیونیست‌ با امکانات مکانیزه را در دو کمین جداگانه در منطقه المغراقه واقع در مرکز باریکه غزه فریب دادند. در این عملیات از مواد منفجره و راکت‌های F16 استفاده شد که پس از شلیک اشغالگران به سمت غیرنظامیان فلسطینی، منفجر نشده بود.«

پیش از این اعلامیه، ویدئویی از سوی گردان‌های قسام در باره عملیاتی در 22 آوریل منتشر شده بود که در آن تک تیرانداز قسام به یک افسر ارتش اشغالگر در شمال بیت حانون در شمال باریکه غزه، شلیک کرد.

در همین حال سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه از کشته شدن یک نظامی از یگان ردیابی در ارتش اشغالگر بر اثر جراحات شدید ناشی از شلیک تک تیراندازان فلسطینی در بیت حانون در شمال باریکه غزه، خبر داد.

شایان ذکر است که گردان‌های قسام پیش از این نیز صحنه‌هایی از کمین ویژه علیه نظامیان اشغالگر در منطقه زنه در شرق شهر خان‌یونس در جنوب باریکه غزه در بعد از ظهر بیست و هفتم ماه مبارک رمضان منتشر کرده بود که به کشته شدن 9 نظامی صهیونیست منجر شد.

پربیننده ترین خبرها