ترور یک فرمانده مقاومت به‌دست عناصر تشکیلات خودگردان

 ترور یک فرمانده مقاومت به‌دست عناصر تشکیلات خودگردان
پنج‌شنبه 13 ارديبهشت 1403 - 02:58

عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد پنجشنبه در تلاش برای ترور یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام «احمد ابوالفول» به سوی خودروی وی شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد.

العالم - فلسطین اشغالی

همزمان با این حادثه، درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود.

در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».

حماس: هدف قرار دادن نیروهای مقاومت یک ننگ سیاسی است

جنبش حماس در واکنش به شهادت «احمد ابوالفول» از فرماندهان گردان «طولکرم» وابسته به «سرایا القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان آن را یک «ننگ سیاسی» برای این نهاد سیاسی دانست.

حماس گفت که اینگونه اقدامات تنها خدمت به اسرائیل است.

در این بیانیه آمده است: «همگی باید به مسئولیت خود برای پایان دادن به این اقدامات خلاف و تغییر روند نهادهای امنیتی در مسیر صحیح، عمل کنند».

همچنین گردان‌های نور شمس و طولکرم در کرانه باختری، در واکنش به این حادثه خواستار تظاهرات علیه تشکیلات خودگردان شدند

این دو گروه مقاومت در واکنش به شهادت «احمد ابوالفول» از فرماندهان گردان «طولکرم» وابسته به «سرایا القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان، از ساکنان کرانه باختری خواستند تا علیه «حکومت فاسد» تشکیلات خودگردان دست به تظاهرات زده و خشم خود را بروز دهند.

در این بیانیه آمده است: «در کنار برادران مجاهد خود که از ناموس و مقدسات شما دفاع می‌کنند، ید واحد باشید».

پربیننده ترین خبرها