گزارش العالم از جزئیات حمله موشکی حماس به مواضع نظامیان صهیونیست در گذرگاه کرم ابوسالم + فیلم

يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 - 22:57

گردان های قسام شاخه نظامی حماس،‌ مواضع رژیم صهیونیستی نزدیک گذرگاه کرم ابوسالم را هدف قرار داد که به کشته و رخمی شدن شماری از نظامیان این رژیم منجر شد.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داد: مواضع رژیم صهیونیستی که عصر امروز (یکشنبه) از سوی گردان های قسام شاخه نظامی حماس،‌ نزدیک گذرگاه کرم ابوسالم هدف قرار گرفته شد، اخیرا برای مدیریت عملیات و تجهیز یگان های رژیم اشغالگر و تانک های آنها برای حمله به رفح در غزه تاسیس شده بود.

بنابر این گزارش،‌ از زمان شروع به کار این مرکز، حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به شرق شهر رفح غزه و مناطق مجاور به سمت جنوب باریکه غزه تشدید شده بود.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: مقاومت با بیش از 10 راکت 114 میلیمتری به این مرکز حمله کرد که بر اثر این عملیات 10 سرباز صهیونیست زخمی شدند.

همچنین برخی گزارش های غیر رسمی از کشته شدن 3 الی 4 سرباز اسرائیلی دراین حمله حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار العالم، تصاویری از رسیدن بالگردهای ارتش رژیم اشغالگر برای انتقال زخمی ها از گذرگاه کرم ابوسالم منتشر شده است اما با این حال صهیونیست ها آمار نهایی تلفات و مجروحان و خسارت های این حمله را سانسور کرده اند.
بالگردبنابر این گزارش، گروه های مقاومت و در صدر آن گردان های قسام اعلام کردند که این عملیات در واکنش به جنایت های رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان اجرا شده و تهدیدات برای حمله به رفح همچنان ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها