حمله گردان های مقاومت به مواضع نظامیان صهیونیستی در مناطق مختلف غزه

حمله گردان های مقاومت به مواضع نظامیان صهیونیستی در مناطق مختلف غزه
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 - 14:40

ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت 3 تن و مجروح شدن 12 تن در حمله مقاومت فلسطین به مواضع نظامیان این رژیم نزدیک گذرگاه کرم ابو سالم اذعان کرد. بیمارستان اسرائیلی "سوروکا" در نقب هم اعلام کرد که 10 تن از نظامیان این رژیم هنوز در مراحل درمان هستند و حال 3 نفر از آنها وخیم بوده و در بیهوشی به سر می برند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش،‌ مقاومت فلسطین حملات خود را علیه نظامیان صهیونیستی شدت بخشیده است. گردان های قسام شاخه نظامی حماس، در تازه ترین عملیات خود، مواضع نظامیان صهیونیستی را روز گذشته (یکشنبه) در منطقه کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک های کوتاه برد هدف قرار دادند. حماس اعلام کرده است این موشک ها را از فاصله چندصد متری از گذرگاه رفح شلیک کرده است.

پس از این حمله رژیم اشغالگر به هلاکت 3 و مجروح شدن 12 نظامی خود اعتراف کرد. به گفته ارتش این رژیم، تلفات مربوط به گردان شاکید از تیپ گفعاتی و گردان 931 وابسته به تیپ ناحال است.

رسانه های این رژیم این حمله را شدید توصیف کردند. روزنامه یدیعوت احرونوت گزارش داد که عملیات کرم ابو سالم یک عملیات غیر عادی است که پس از ماه ها درگیری شدید در غزه رخ داده است به طوری که برای انتقال تلفات از بالگرد و هواپیما استفاده شده است.

بنابر این گزارش،‌ مقاومت فلسطین در مناطق غربی و جنوب غرب شهر غزه به شدت با نظامیان صهیونیست درگیر شده اند. گردان قسام اعلام کرد که با همکاری گروهان های قدس مواضع نظامیان صهیونیستی در محور نتساریم در حد فاصل شمال و مرکز غزه را نیز هدف قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها