گزارش العالم از موج بازداشت شهروندان فلسطینی در کرانه باختری+فیلم

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 - 14:56

نظامیان رژیم صهیونیستی موج جدیدی از بازداشت گسترده شهروندان در کرانه باختری به راه انداخته اند به طوری که آمار بازداشت شدگان فلسطینی از 7 اکتبر سال گذشته (15 مهر ماه / آغاز عملیات طوفان الاقصی) تا کنون به 8640 نفر رسیده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم در جنین واقع در کرانه باختری فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی از عصر دیروز تا صبح امروز با راه انداختن موج گسترده بازداشت در کرانه باختری، دست کم 30 شهروند از جمله یک زن و تعدادی از اسرای آزادشده سابق را بازداشت کردند.

خبرنگار العالم به نقل از بیانیه مشترک شورای امور اسرا و آزادشدگان و باشگاه الاسیر خاطرنشان کرد، این بازداشت ها به طور عمده در استان های الخلیل، بیت لحم و نابلس و با شدت کمتری در استان های رام الله، طولکرم، جنین و قدس صورت گرفته است.

به این ترتیب آمار بازداشت شدگان از ابتدای حمله رژیم اشغالگر به باریکه غزه در 7 اکتبر تا کنون به حدود 8640 نفر رسیده است. این آمار همه کسانی را که در خانه شان بازداشت شده اند یا در پست های ایست و بازرسی یا کسانی که زیر فشار ناچار شده اند خود را تسلیم کنند و همه کسانی که گروگان گرفته شده اند، شامل می شود.

گفتنی است رژیم صهیونیستی به طور بی سابقه ای همچنان به بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری همراه با آزار و اذیت و شکنجه آنان و خانواده هایشان ادامه می دهد و هیچ استثنایی برای بیماران، مجروحان و سالخورده‌گان قائل نیست.

پربیننده ترین خبرها