روز سخت صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی

روز سخت صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 - 22:00

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به هدف قرار گرفتن نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی، امروز را روزی سخت عنوان کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش المیادین، پس از حملات متعدد و کوبنده حزب‌الله لبنان علیه نظامیان، جنگ‌افزارها و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی که به تلفات جانی و مالی صهیونیست‌ها انجامید، رسانه‌های این رژیم، امروز را روزی سخت عنوان نمودند.

این رسانه‌ها تاکید کردند: امروز روز سختی در شمال بود و طی آن مواضع ارتش و نیروهای حاضر در مرز هدف قرار گرفتند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند: روز دویست و پانزدهم جنگ در شمال بسیار پیچیده و شاهد تبادل شدید آتش میان ارتش اسرائیل و حزب‌الله بود.

این رسانه‌ها تصریح کردند که مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی با ضرباتی دقیق و سخت روبرو است و حزب‌الله لبنان استفاده از پهپادهای انتحاری و موشک‌های ضدزره را افزایش داده است.

همچنین رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به ناتوانی ارتش این رژیم در رهگیری پهپاد انتحاری حزب‌الله اعلام کرد: نیروهای ما تلاش کردند که یک پهپاد انتحاری را در الجلیل غربی رهگیری کنند، اما این اقدام موفقیت‌آمیز نبود و این پهپاد در یعرا منفجر شد.

گفتنی است حزب‌الله لبنان طی روز جاری تاکنون ۱۱ عملیات را علیه نظامیان، جنگ‌افزارها، تجهیزات و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است. این حملات که با استفاده از پهپادهای انتحاری، انواع موشک و گلوله‌های توپخانه اجرا شده، تلفات مالی و جانی صهیونیست‌ها را در پی داشته است.

مهر

پربیننده ترین خبرها