حماس: حمله سیستماتیک به اسیران فلسطینی عزم آنان را تضعیف نخواهد کرد

حماس: حمله سیستماتیک به اسیران فلسطینی عزم آنان را تضعیف نخواهد کرد
جمعه 21 ارديبهشت 1403 - 10:57

جنبش مقامت اسلامی فلسطین، حماس تاکید کرد حمله سیستماتیک رژیم اشغالگر به اسیران دربند فلسطینی عزم و مقاومت آنان را در دوران آزادی قریب الوقوع تضعیف نخواهد کرد.

العالم _ فلسطین

جنبش حماس امروز جمعه در بیانیه ای مطبوعاتی با محکوم کردن تشدید سیاست‌های تهاجمی و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه اسیران دربند فلسطینی تاکید کرد مردم ما اجازه نخواهند داد این اسیران قربانی وحشیگری اشغالگران نازی شوند و مقاومت به دستیابی به آزادی قریب الوقوع آنان متعهد خواهد ماند.

این جنبش افزود: مدارک موجود درمورد آزار و شکنجه‌ اسیران فلسطینی از جمله فرمانده ابراهیم حامد و دیگر هم‌رزمانش در زندان‌های اشغالگران که به شهادت تعدادی از اسیران انجامیده است، نشان می دهد که دولت اشغالگر با انگیزه مجازات، انتقام، شکنجه و قتل، سیاست حمله سیستماتیک علیه اسیران شجاع ما را در پیش گرفته است.

جنبش حماس از سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری خواسته است در قبال قتل پنهانی اسیران فلسطینی داخل زندان‌های رژیم اشغالگر که نقض تمامی کنوانسیون‌ها و موازین بین‌المللی به‌ویژه کنوانسیون ژنو در مورد اسیران جنگی است، مسئولیت‌های خود را بر عهده گیرند.

حماس همچنین از توده‌های امت اسلامی و گروه ها و جوانان انقلابی‌ خواسته است تا در حمایت از اسیران فلسطینی از هر طریق ممکن اقدام کنند.

این جنبش در بیانیه خود درمورد عواقب ادامه این سیاست جنایتکارانه به دولت اشغالگر فاشیستی هشدار داده و آن را مسئول کامل جان هر یک از اسیران فلسطینی دانسته است.

پربیننده ترین خبرها