تصاویر لو رفته از یک بازداشتگاه مخفی رژيم صهیونیستی در صحرای النقب

تصاویر لو رفته از یک بازداشتگاه مخفی رژيم صهیونیستی در صحرای النقب
جمعه 21 ارديبهشت 1403 - 19:06

تحقیقات شبکه سی‌ان‌ان نشان داد که سربازان اسرائیلی در یک بازداشتگاه مخفی در صحرای النقب، اسرای فلسطینی را در معرض شدیدترین شکنجه‌ها قرار می‌دهند.

العالم - فلسطین

در یک پایگاه نظامی که اکنون به یک بازداشتگاه در صحرای النقب «اسرائیل» تبدیل شده است، یک اسرائیلی که در این مرکزشاغل است دو عکس از اسرای فلسطینی گرفت.

در این تصاویر مردانی با لباس‌های خاکستری ،نشسته بر روی تشک‌های نازک کاغذی که دور تا دور آن‌ها با یک حصار سیم خاردار احاطه شده بود، همه آن‌ها چشم‌بند داشتند.

این صهیونیست که این تصاویر را گرفته، به سی ان ان گفت: بوی بدی فضا را پر کرده بود و زندانیان از صحبت با یکدیگر محروم بودند و با خودشان زمزمه می کردند.

وی افزود : به ما گفتند که اجازه حرکت و سخن گفتن ندارند. به نگهبانان دستور داده شد "افرادی که باعث دردسر می شوند را مجازات کنند."

در این مرکز پزشکان گاهی اوقات اعضای بدن زندانیان را به دلیل جراحات ناشی از دستبند زدن مداوم قطع می کنند. و این اقدامات توسط پزشکان فاقد صلاحیت انجام می شود؛ به این دلیل این مرکز به "بهشت کارآموزان" شهرت پیدا کرد.

سی ان ان با سه مخبر اسرائیلی که در اردوگاه صحرایی «سدی تیمان» محل نگهداری اسرای فلسطینی در طول تهاجم رژیم اسرائیل به غزه کار می کردند، صحبت کرد. آنها اظهارات خود را علنی مطرح کردند و اینک در معرض خطر تبعات قانونی و پیگرد از سوی گروههای تندرو حامی سیاسات صهیونیستها قرار دارند.

بر اساس گزارش‌ها، این مرکز در 18 مایلی مرز غزه به دو بخش تقسیم می‌شود: کانتینرهایی که در آن حدود 70 زندانی فلسطینی از غزه تحت محدودیت‌های فیزیکی شدید قرار می‌گیرند، و یک بیمارستان صحرایی که در آن زندانیان زخمی به تخت‌های خود بسته می‌شوند و پوشک می‌پوشند و با نی های پلاستیکی تغذیه می شوند.

یکی از مخبرها گفت: این شکنجه برای جمع آوری اطلاعات نبود و فقط برای انتقام جویی بود.

پربیننده ترین خبرها