واکنش کنعانی به توهین نماینده رژیم صهیونیستی به منشور ملل

واکنش کنعانی به توهین نماینده رژیم صهیونیستی به منشور ملل
شنبه 22 ارديبهشت 1403 - 00:15

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران جمعه شب در واکنش به اقدام نماینده رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: وقاحت یعنی اینکه منشور سازمان ملل تا زمانی ارزش دارد که اعضای سازمان در مقابل این همه جنایت و ظلم و وحشی‌گری ساکت بمانند.

العالم - ایران

«وقاحت به شیوه صهیونیستی»، واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به اقدام امروز نماینده رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل بود.

ناصر کنعانی جمعه شب (۲۱ اردیبهشت) در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: وقاحت به شیوه صهیونیستی، یعنی اینکه پس از کشتار بیش از ۳۴ هزار نفر زن، کودک و شهروند بیگناه فلسطینی طی ۷ ماه جنایت جنگی، نقض فاحش قوانین و مقررات و حقوق بشردوستانه بین‌المللی و نیز متهم بودن به نسل‌کُشی، انتظار تشویق از جامعه جهانی دارند!

گیلاد عردان روز جمعه در سازمان ملل و قبل از رأی‌گیری مجمع عمومی درباره قطعنامه‌ عضویت کامل کشور فلسطین در سازمان ملل، منشور سازمان ملل را در کاغذ خردکن انداخت. اعضای مجمع عمومی سازمان ملل امروز جمعه در قطعنامه‌ای از حق فلسطین برای عضویت کامل در سازمان ملل حمایت کردند. این قطعنامه با ۱۴۳ رأی موافق، ۹ رأی مخالف و ۲۵ رأی ممتنع به تصویب رسید.

کنعانی همچنین افزود: وقاحت یعنی اینکه منشور سازمان ملل متحد تا زمانی ارزش دارد که اعضای سازمان در مقابل این همه جنایت و ظلم و وحشی‌گری ساکت بمانند!!

پربیننده ترین خبرها