روایتی از فعالیت حرفه ای بانوی مشهور خبرنگار العالم در غزه +فیلم

شنبه 22 ارديبهشت 1403 - 12:30

بانوی مشهور خبرنگار العالم در غزه، سالها تجربه خبرنگاری در بحران را در کوله بار خود دارد. این تجربه با هفت ماه تلاش بی وقفه برای پوشش خبری حملات بی امان و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه، به درخشان ترین نقطه خود رسیده است.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش،‌ إسراء البحيصي بانوی فلسطینی خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه، فردی است که پیوسته در تلاش بوده است که در متن بحران و حادثه باشد و همواره در دقایق نخستین، خود را به محل حادثه برساند و مخاطبان را به طور مستقیم و بی واسطه درجریان حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی قرار دهد و از نزدیک شاهد همه رنج ها و دردهای غیر قابل تحمل فلسطینیان غزه بوده است.

او بارها از حملات رژیم صهیونیستی جان سالم به در برده، تهدید شده و بارها در معرض جراحت و خفگی ناشی از استنشاق گازهای سمی بر اثر حملات این رژیم قرار گرفته است و مثل همه اهالی غزه، سخت‌ترین شرایط انسانی تحمیلی بر مردم این منطقه را تجربه کرده است.. او در جنگ نسل کشی عزه برخی از عزیزان خود را از دست داده است اما با این حال با صدای بلند و واضح می گوید: "ما می‌مانیم و ادامه می‌دهیم و خاطره می‌سازیم".

وی در پیامی گفته است: "اگر قسمت من شد که شهید شوم، شما بمانید و از ملت فلسطین دفاع کنید. به ما و فرزندانمان و نسل های بعدی که پس از ما این پرچم را به دوش می کشند، وفادار باشید. همه ما رزمندگان مقاومتیم".

إسراء البحيصي خبرنگار فلسطینی شبکه خبری العالم در غزه، از سال 2005 و به مدت 19 سال است که با تلویزیون العالم همکاری دارد و در طول فعالیت های خود همواره صدای مردم سرزمین فلسطین در بحبوحه جنایات متعدد رژیم صهیونیستی بوده است.

پربیننده ترین خبرها