وزارت اوقاف غزه: ۶۰۴ مسجد در حملات رژیم اشغالگر تخریب شده است

وزارت اوقاف غزه: ۶۰۴ مسجد در حملات رژیم اشغالگر تخریب شده است
شنبه 29 ارديبهشت 1403 - 08:02

وزارت اوقاف غزه در گزارشی اعلام کرد که در حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه ۶۰۴ مسجد به طور کامل تخریب شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، در گزارش وزارت اوقاف غزه آمده است: موشک‌ها و بمب‌های رژیم اشغالگر، ۶۰۴ مسجد را به طور کامل و بیش از ۲۰۰ مسجد را به صورت جزئی تخریب کرده است.

وزارت اوقاف غزه افزوده است: رژیم اشغالگر ۶۰ قبرستان را نیز هدف قرار داده و نبش قبر کرده و پیکر بیش از یک هزار نفر از شهدا و اموات را ربوده و سلاخی کرده است.

این گزارش می‌افزاید که رژیم اشغالگر اسرائیلی ۱۵ مقر وابسته به وزارت اوقاف از جمله مقر اصلی این وزارتخانه، مقر رادیو قرآن، مدیریت اوقاف خان یونس و مرکز نگهداری اسناد و نسخ خطی این وزارتخانه را هم ویران کرده است.

در پایان این گزارش آمده است: شمار کارکنان وزارت اوقاف غزه که در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند، ۹۱ شهید است.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وا دارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

پربیننده ترین خبرها