گزارش العالم از شهادت یکی از رهبران گردان جنین درحمله هوایی رژیم صهیونیستی

شنبه 29 ارديبهشت 1403 - 18:43

اسلام خمایسه یکی از رهبران گردان جنین در بمباران خانه ای در اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری فلسطین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید در این حمله تعدادی دیگر نیززخمی شدند.

العالم فلسطین

بنابر گزارش روز شنبه خبرنگار شبکه خبری العالم در جنین، اسلام خمایسه عصر دیروز (جمعه) بر اثر بمباران منزلی در محله الدمج در اردوگاه جنین در کرانه باختری فلسطین از سوی جنگنده های رژیم اشغالگر اسرائیل به شهادت رسید، در این حمله همچنین 8 تن دیگر مجروح شدند.

خبرنگار العالم گزارش داد: اشغالگران اعلام کرده اند که خمایسه دو عملیات از جمله عملیات حرمیش در 30 می 2023 را در شمال طولکرم انجام داده است. در این واقعه وی با خودروی خود از خودروی شهرک نشین صهیونیست سبقت گرفته و آن را به رگبار بست به گونه ای که مئیر تماری شهرک نشین به شدت زخمی شد و بر اثر جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

رژیم صهیونیستی همچنین خمایسه را متهم کرده که در روز 22/12/2023 در نزدیکی شهر برطعه در جنوب غربی جنین یک سرباز زن "اسرائیلی" را زیر گرفته و مجروح کرده است.

به دنبال شهادت اسلام خمایسه از رهبران گردان جنین، گروهان های قدس القدس در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد: خمایسه یکی از رهبران گردان جنین بود که در نتیجه حمله تروریستی صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین، به شهادت رسید.

گروهان های قدس متعهد شدند که تا آزادسازی سرزمین های فلسطین در راه جهاد و مقاومت ثابت قدم بمانند.

پربیننده ترین خبرها