گزارش العالم از آزادی تعدادی از فلسطینی های ربوده شده توسط ارتش اشغالگر + فیلم

پنج‌شنبه 31 خرداد 1403 - 15:24

تعدادی از فلسطینی هایی که در زمان اسارت در نزد رژیم اشغالگر اسرائیل متحمل شکنجه شده و یا به سوء تغذیه مبتلا شده بودند، وارد بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم در دیر البلح ، جنگنده های رژیم اسرائیل به حملات خود به مناطق مختلف باریکه غزه ادامه می دهند و در ادامه این حملات ، یک مرکز تجمع فلسطینی ها در شرق دیر البلح در شرق باریکه غزه ، هدف قرار گرفت که بر اثر آن یک فلسطینی شهید شد.

خبرنگار العالم افزود : جنگنده های اسرائیلی همچنین به اردوگاه النصیرات در مرکز باریکه غزه حمله کردند که بر اثر آن دو فلسطینی شهید شدند.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که اوضاع بیمارستان شهدای الاقصی در دیر البلح در نتیجه تجمع تعداد زیادی از اهالی که منتظر آزادی اعضای خانواده های خود از سوی ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل هستند، ناآرام است.

خبرنگار العالم در ادامه گزارش خود آورده است که اسرای آزاد شده از سوی ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل درمعرض انواع شکنجه از سوی رژیم اشغالگر قرار گرفتند ، به شکلی که قادر به سخن گفتن نیستند و آثار شکنجه بر روی بدن های آنان دیده می شود.

ارتش رژیم اشغالگر برای 258 مین روز متوالی به حملات و یورش به شهر رفح در جنوب باریکه غزه ادامه می دهد که در این حملات شمار زیادی شهید و زخمی شده اند.

همچنین جنگنده ها و توپخانه های ارتش رژیم اشغالگر به بمباران و گلوله باران شهر غزه و محله الشجاعیه در شمال و مناطق مرکزی این شهر ادامه دادند . این حملات تعدادی از فلسطینی ها را که در انتظار دریافت کمک های انسان دوستانه در خیابان صلاح الدین در شرق رفح بودند ، هدف قرار داد که بر اثر آن 12 غیرنظامی شهید و ده ها تن دیگر زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها