سخنگوی دولت: «وعده صادق ۲» معرف بخش کوچکی از توان ایران بود/ با دُم شیر بازی نکنید

سخنگوی دولت: «وعده صادق ۲» معرف بخش کوچکی از توان ایران بود/ با دُم شیر بازی نکنید
سه شنبه 24 مهر 1403 - 17:30

فاطمه مهاجرانی خطاب به دشمنان ایران گفت: ایران هیچ‌گاه حاضر نیست منافع ملی خودش را با هیچ‌چیز دیگری معاوضه کند. لازم است اینجا برای گوش‌های شنوا اعلام کنیم که با دم شیر بازی نکنید.

العالم - ایران

فاطمه مهاجرانی صبح امروز (سه شنبه) در نشست خبری خود با گرامیداشت یاد سردار نیلفروشان، از همه زحمات جان بر کفان کشور برای حفظ اقتدار کشور تشکر کرد.

وی در ادامه بیان کرد: سفر شجاعانه آقایان عراقچی و قالیباف به بیروت با وجود همه تهدیدات برای برقرای صلح و آرامش انجام شد که این اقدام قابل تقدیر است؛ ما با یک رژیم کودک‌کش مواجه هستیم.

ایران از هر پیشنهاد صلح حمایت می‌کند

مهاجرانی درباره موضع ایران برای برقراری آتش‌بس در غزه و لبنان، تصریح کرد: نسل‌کشی در غزه رخ داده است. ایران با حفظ اصول سیاست خارجی خود و به رسمیت نشناختن دولت اسرائیل، همه تلاش خود و دیپلماسی را بکار می‌بندد تا شاهد کاهش آلام مردم غزه و لبنان باشد. ایران از هر پیشنهاد صلح حمایت کرده و مشارکت می‌کند تا شرایط این مردم بهتر شود.

اسرائیلی‌ها با دم شیر بازی نکنند.. در دفاع سخت مصمم هستیم

سخنگوی دولت درباره تهدیدات ایران توسط رژیم اسرائیل، خاطرنشان کرد: ایران هیچگاه آغازگر جنگ نیست ولی در دفاع مصصم‌ترین کشور است و حاضر نیست منافع ملی خود را معاوضه کند. به آنها می‌گوییم این دم شیر است و آن را به بازی نگیرید. وعده صادق ۲ قسمت کوچکی از توان نظامی ایران بود. ایران آمادگی هرگونه پاسخ را دارد. هر زمان هر پاسخی لازم باشد، خواهیم داد، ما در دفاع سخت مصمم هستیم.

پربیننده ترین خبرها