گزارش العالم از ویرانه‌های پناهگاه بمباران‌شده آوارگان لبنانی + فیلم

سه شنبه 24 مهر 1403 - 21:13

حملات دیروز رژیم صهیونیستی به منطقه زغرتا در شمال لبنان به شهادت 23 نفر از آوارگان و تخریب گسترده منازل آنان منجر شد.

العالم - لبنان

خبرنگار العالم در لبنان ضمن ارسال تصاویر مستند از میزان تخریب گسترده ناشی از یکی از حمله‌های رژیم صهیونیستی به منزلی که ساکنانش هم‌اکنون آواره شده‌اند، گزارش داد که این حمله به شهرک ایطو در منطقه زغرتا در شمال لبنان صورت گرفت.

وی توضیح داد که این ساختمان مسکونی متشکل از 3 طبقه و محل اسکان 3 خانواده آواره از جنوب بود که از شهر عیتارون به زغرتا پناه آورده بودند اما صهیونیستها از حمله به آنها در این مکان نیز دست برنداشتند.

خبرنگار العالم افزود: تمام خودروها به طور کامل سوختند و تیمهای امداد و نجات به همراه چند آمبولانس‌ همچنان در محل بمباران حضور دارند و برای یافتن بازماندگان و مفقودان مشغول آواربرداری هستند.

خبرنگار العالم گزارش داد که آخرین آمار قربانیان این حمله تجاوزکارانه تاکنون به 23 شهید رسیده است و با توجه به این که تعداد ساکنان این منزل مسکونی ۳۰ تن بود، آواربرداری برای جستجوی مفقودان، همچنان ادامه دارد.

دوربین العالم همچنین وسایل مدرسه و نیز اسباب‌بازی‌ کودکان را در میان آوارها به تصویر کشید که نشان‌دهنده حمله وحشیانه نیروهای اسرائیلی به غیرنظامیان به ویژه کودکان است که با به شهادت رساندن بچه‌های مظلوم و بی‌گناه، رویاهای معصومانه آنها را به باد فنا می‌دهد.

خبرنگار العالم در پایان تاکید کرد که دشمن صهیونیست مدعی است که انبارهای اسلحه و مهمات را هدف قرار داده است ولی تصاویر به خوبی بیانگر دروغ بودن ادعاهای این رژیم جنایتکار است.

پربیننده ترین خبرها