جنگنده های رژیم صهیونیستی شهر «النبطیه» لبنان را به شدت بمباران کردند+ ویدیو

چهارشنبه 25 مهر 1403 - 11:31

رژیم صهیونیستی در ادامه حملات هوایی تجاوزکارانه خود به مناطق مسکونی در لبنان، شهر نبطیه در ۳۰ کیلومتری عمق این کشور را به شدت بمباران کرد.

العالم ـ لبنان

بنابر این گزارش،‌ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه شهر النبطیه واقع در جنوب لبنان را هدف حملات هوایی شدید قرار دادند که بر اثر آن صداهای انفجار شدیدی شنیده شد.

تصاویر منتشر شده از این شهر نشان می‌دهد که جنگنده‌های اسرائیلی چند نقطه را هم زمان بمباران کرده اند. گزارش ها حاکی است که در حملات صهیونیست ها به شهر نبطیه در جنوب لبنان تا کنون 5 نفر به شهادت رسیده اند.

هنوز از آمار دقیق خسارات و تلفات این حمله تروریستی صهیونیست‌ها خبری منتشر نشده است اما شدت حجم انفجارها بیانگر آن است که خسارت مادی زیادی به این شهر وارد شده است.

این حملات ساعتی پس از حملات هوایی رژیم اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت و دو شهرک دیگر در جنوب لبنان صورت می‌گیرد.

رژیم اسرائیل بعد از حمله تلافی جویانه حزب الله به پادگان بنیامینا در جنوب حیفا که چهار کشته و 67 زخمی از نیروهای تیپ گولانی برجای گذاشت، حملات دیوانه وار خود به لبنان را از سر گرفته است.

درهمین حال مقاومت لبنان نیز بامداد امروز (چهارشنبه) حملات موشکی شدیدی را به شهر صفد و شهرک‌های اطراف انجام داد.

براساس این گزارش حدود ۲۰ موشک از جنوب لبنان به شهر صفد شلیک شد و همین امر موجب شد که دهها هزار صهیونیست در ساعات پایانی شب به پناهگاه ها فرار کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دیروز نیز اعتراف کرد که حزب‌الله دست‌کم ۲۵ موشک به سمت حیفا و «الکریوت» شلیک کرده است.

پربیننده ترین خبرها