حزب الله در 13 عملیات مواضع صهیونیست‌ها را موشک باران کرد+ ویدیو

حزب الله در 13 عملیات مواضع صهیونیست‌ها را موشک باران کرد+ ویدیو
يکشنبه 29 مهر 1403 - 16:34

حزب‌الله لبنان در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان با 13 عملیات مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

العالم ـ لبنان

بنابر گزارش رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و ملت آن، روز یکشنبه (29 مهرماه 1403) محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک‌های «کتسرین» و «یفتاح» را با تعدادی موشک مورد اصابت دقیق قرار دادند.

حزب‌الله در سه عملیات دیگر حمله ای موشکی به محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان «معالیه گولانی»، شهرک «مسگاو عام» و منطقه «وادی هونین» انجام داد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین با تعداد قابل توجهی موشک، محل استقرار نظامیان اشغالگر در شهرک‌های «ادمیت»، «شلومی» و «یعرا» را به صورت دقیق زیر آتش گرفت.

حزب‌الله در عملیاتی دیگر به نظامیان رژیم صهیونیستی مستقر در منطقه «السدانه» در مزارع اشغالی «شبعا» با چند موشک حمله کرد.

مقاومت لبنان در ادامه اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و ملت آن، پایگاه «فیلون» در شهرک «روش بینا» واقع در شرق شهر اشغالی «صفد» را با تعداد زیادی موشک هدف قرار دادند.

بمبارانمقاومت اسلامی لبنان چند روز پیش اعلام کرد که در برابر حملات رژیم صهیونیستی مرحله جدیدی از تشدید عملیات خود علیه این رژیم را اجرا خواهد کرد. در همین زمینه شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در سخرانی اخیر خود خاطرنشان کرد که حزب الله، رژیم صهیونیستی را وارد «مرحله دردناک» جدیدی کرده است.

خبرنگار العالم ظهر امروز (یشکنبه) در شهر صور لبنان گزارش داد: مقاومت مناطق جدیدی در اراضی اشغالی را هدف حملات خود قرار داده است و اخیرا مقر اقامت نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قیساریه در تل آویو را با پهپاد هدف قرار داده است و این علاوه بر حملات مقاومت در شمال و جنوب شهر حیفا است.

بنابر این گزارش، در این مرحله جدید، حزب الله از موشک‌های جدیدی علیه مواضع صهیونیست‌ها استفاده کرده است؛ موشک‌های نصر-1 ، فادی-2 ، فادی-3 و شاید فادی-4 از جمله موشک‌هایی است که در این مرحله از تشدید عملیات علیه اشغالگران بکار گرفته شده است.

پربیننده ترین خبرها