وقوع ۲ «حادثه امنیتی سخت» برای ارتش صهیونیستی/ فرمانده تیپ ۴۰۱ و شماری از افسران عالی رتبه اسرائیلی کشته شدند+ویدیو

وقوع ۲ «حادثه امنیتی سخت» برای ارتش صهیونیستی/ فرمانده تیپ ۴۰۱ و شماری از افسران عالی رتبه اسرائیلی کشته شدند+ویدیو
يکشنبه 29 مهر 1403 - 18:59

منابع رسانه‌ای از وقوع دو حادثه امنیتی بسیار سخت برای ارتش رژیم صهیونیستی در غزه و شمال سرزمین های اشغالی و کشته شدن چند افسر ارشد این رژیم خبر دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

منابع عبری زبان در رابطه با جزئیات حادثه امنیتی برای نیروهای اشغالگر اسرائیلی که در جبالیا در شمال نوار غزه رخ داد، اعلام کردند که در این حادثه یک خودروی زرهی منفجر شده که در آن شماری از افسران ارشد ارتش حضور داشتند.

قساملحظه کشته شدن فرمانده تیپ ۴۰۱ زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در کمین مرگبار مقاومت فلسطین

این منابع تاکید کردند که تعدادی افسر عالی رتبه در این حادثه کشته شدند و تلاش‌هایی برای نجات یک افسر ارشد دیگر در جریان است.

رسانه‌های اسرائیلی تاکید کردند که در این حادثه فرمانده گردان ۴۰۱ ارتش رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفته است.

در همین حال برخی از رسانه‌های فلسطینی و صهیونیستی گزارش دادند که ۲ حادثه امنیتی بسیار سخت و غیر عادی برای نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و شمال سرزمین‌های اشغالی رخ داده است که اطلاعات آن به زودی منتشر می شود.

گزارش‌ها حاکی از هدف قرار گرفتن یک خودروی زرهی مهم ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کشته و زخمی شدن شمار زیادی از نظامیان اشغالگر است.

کشته شدن ۴ افسر اسرائیلی از جمله فرمانده تیپ ۴۰۱ در جبالیا
منابع عبری زبان اعلام کردند بر اثر انفجار یک خودروی زرهی در جبالیا در شمال نوار غزه و دو عملیات تک‌تیراندازی، ۴ افسر اسرائیلی از جمله فرمانده تیپ زرهی ۴۰۱ کشته شدند.

احتمال کشته شدن دو فرمانده اسرائیلی دیگر در جبالیا

رسانه‌های عبری زبان از گرفتار شدن فرمانده یگان ۱۶۲ و ۵۲ ارتش رژیم صهیونیستی در کمینی سخت در جبالیا در شمال نوار غزه خبر داده و تاکید کردند که اخبار اولیه از کشته شدن آنها حکایت دارد.

بنابر این گزارش، بالگردهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در حال انتقال نظامیان کشته و زخمی شده به بیمارستان سوروکا در شهر اشغالی بئر السبع هستند.

رسانه های محلی صهیونیستی به «حوادث امنیتی سخت در شمال و جنوب» اشاره کرده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به تداوم اقدامات جنایتکارانه خود در نوار غزه و لبنان و همچنین به دنبال اعلام مقاومت در خصوص آغاز مرحله تشدید درگیری ها در حال دریافت ضربات سنگین از حزب الله و مقاومت فلسطین است.

پربیننده ترین خبرها