شنیده شدن صدای انفجار اطراف تهران، خوزستان و ایلام؛ ماجرا چیست؟+ ویدیو

شنیده شدن صدای انفجار اطراف تهران، خوزستان و ایلام؛ ماجرا چیست؟+ ویدیو
شنبه 5 آبان 1403 - 08:19

بامداد امروز (شنبه) صدای شبیه به چند انفجار در اطراف شهر تهران و همچنین در دو استان دیگر از جمله خوزستان و ایلام شنیده شد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

به دنبال شنیده شدن صداهای انفجار برخی منابع صهیونیستی و غربی به نقل از مقامات رژیم اشغالگر از آغاز حمله این رژیم به ایران خبر دادند و حتی با انتشار برخی تصاویر جعلی درصدد تاثیر گذاری بر افکار عمومی برآمدند، اما منابع رسانه ای و مسوولان کشورمان در اقدامی به موقع با انتشار تصاویر از سطح شهر و اعلام نظر منابع امنیتی هجمه های ایجاد شده را خنثی و افکار عمومی را در جریان حقایق امور قرار دادند.

آبروریزی برای مقامات صهیونیست؛ تصویر گالانت در حال نگاه به عکس یک خبر جعلی

به دنبال آغاز این حملات، صهیونیست‌ها برای فریب افکار عمومی عکس جعلی مربوط به چند سال پیش از آتش سوزی در پالایشگاه تهران را در مانیتور قرار داده‌ و سپس از گالانت عکس گرفته‌ و منتشر کردند.

این دروغ‌پردازی آشکار باعث ایجاد موجی از تمسخر در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی شد.

به دنبال انتشار چنین اخباری، شبکه های رسمی خبری کشورمان تصاویری از لحظات مقابله پدافند هوایی با اهداف متخاصم و رهیگری آنها را در آسمان تهران منتشر کردند.
پدافندمقابله پدافند هوایی با حملات رژیم صهیونیستی در آسمان تهران

پدافند
تصویر دیگری از مقابله پدافند ایران با حملات هوایی رژیم صهیونیستی در آسمان تهران
به دنبال این حمله مسئول روابط عمومی پدافند هوایی استان تهران اعلام کرد که صدای شنیده شده در اطراف تهران مربوط به واکنش پدافند هوایی استان در سه نقطه در خارج از تهران بوده است.

وی خاطرنشان کرد که ابعاد موضوع در دست بررسی است.

گفتنی است که حوالی ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه بامداد امروز ( شنبه پنجم آبان ماه) چند صدای قوی و بلند شبیه صدای انفجار بویژه در غرب تهران شنیده شد.
مقابله و رهگیری پدافند هوایی با هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی

در همین حال روابط عمومی پدافند هوایی کشور دقایقی قبل با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان های تهران،خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به استحضار ملت شریف ایران می رساند با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هر گونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش زا نقاطی از مراکز نظامی در استان های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.

روابط عمومی پدافند هوایی کشور ضمن دعوت از مردم به حفظ آرامش و همبستگی درخواست کرد که اخبار مربوط به این حادثه را از طریق رسانه ملی دنبال نمایند و به شایعات رسانه های دشمن توجه نکنند.

پربیننده ترین خبرها