خبرنگاران لبنانی بر ادامه پوشش خبری جنایات دشمن تاکید کردند

شنبه 5 آبان 1403 - 16:57

در پی شهادت و زخمی شدن تعدادی از خبرنگاران در حمله ددمنشانه اسراییلی به منطقه حاصبیا در جنوب لبنان خبرنگاران لبنانی در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری العالم بر ادامه پوشش خبری جنایات صهیونیستی تاکید کردند.  

العالم - لبنان

سامر الحاج علی خبرنگار شبکه المنار گفت: پیام امروز المنار همان پیام شهدای عکاس، خبرنگار و تیم های رسانه ای است مبنی بر اینکه به این راه ادامه می دهیم و ریخته شدن خون ما را از ادامه این مسیر باز نمی دارد و نمی ترساند.

علی مرتضی خبرنگار المیادین گفت: امروز رژیم صهیونیستی چهره واقعی خود را آشکار کرده و نشان داده که دشمن واقعیت و اشخاصی است که واقعیت را بیان می کنند. پیام دشمن روشن است یا سکوت کنید یا بمیرید. اما به دشمن می گوییم هرگز ساکت نمی نشینیم و حتی اگر بمیریم، دیگران پرچم را برمی افرازند و به مسیر ادامه می دهند.

بلال قشمر عکاس خبرگزاری فرانسه گفت: دشمن صهیونیستی می کوشد علاوه بر ساکت کردن رسانه ها و حذف تصاویر واقعی هر شخصی که در منطقه مرزی لبنان فلسطین ساکن است را اخراج کند.

سلمان حرب مسئول واحد رسانه ای حزب الله در جنوب لبنان گفت: دشمن خبرنگاران را در طیرحرفا و بیارون و علما الشعب هدف قرار داد و امروز نیز این حملات ادامه دارد اما مسیر رساندن پیام مقاومت با ایمان به آرمان مقاومت به ویژه از طریق انتقال تصویر ادامه دارد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها