حزب الله عملیات ضد صهیونیستی در تل‌آویو را تبریک گفت

 حزب الله عملیات ضد صهیونیستی در تل‌آویو را تبریک گفت
يکشنبه 6 آبان 1403 - 16:12

جنبش حزب‌الله لبنان عملیات ضد صهیونیستی امروز در تل‌آویو را به ملت مظلوم فلسطین و گروه‌های مقاومت آن تبریک گفت.

العالم ـ لبنان

حزب الله لبنان با انتشار انتشار بیانیه ای این عملیات را نشانه ای از اراده و قدرت مردم فلسطین در پاسخ به تجاوزگری ها و کشتارهای رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: به ملت مظلوم فلسطین و گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات قهرمانانه تل‌آویو علیه سربازان یگان ۸۲۰۰ را تبریک می‌گوییم. ما به خانواده شهید قهرمانی که مجددا با خون، شجاعت و ایمان خود عظمت این مردم ثابت قدم و عزم و اراده آن در رویارویی با رژیم اشغالگر را ثابت کرد، تبریک می‌گوییم.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: این عملیات و مانند آن، تعبیر زنده‌ای از اراده این ملت و قدرت و واکنش واقعی و طبیعی آن به اشغالگری، تجاوز و کشتارهاست.

حزب‌الله لبنان تصریح کرد: ما اطمینان داریم که ملت‌های فلسطین و لبنان و دیگر ملت‌های منطقه و جنبش‌های مقاومت که امروز به این عملیات قهرمانانه افتخار می‌کنند، به مقاومت و جهاد تا زمان پیروزی و از بین رفتن کابوس اشغال ادامه می‌دهند.

صبح امروز (یکشنبه) در عملیات مقاومتی ـ استشهادی زیرگیری که با استفاده از یک دستگاه کامیون در ایستگاه اتوبوس در شمال تل آویو در نزدیکی مقر موساد انجام شد، بیش از ۵۰ نفر از صهیونیست‌های حاضر که به نظر می‌رسد همه نظامی بوده اند زخمی شدند. به اذعان منابع عبری تاکنون در این عملیات زیرگیری ۶ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده اند.

در این عملیات حداقل ۶ نفر به هلاکت رسیده و حال ۱۵ نفر از زخمی ها نیز وخیم اعلام شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که به عامل این عملیات ضد صهیونیستی تیراندازی شده است.

پربیننده ترین خبرها